پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۰۳۵۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۲
متأسفانه کارخانه‌های آرد هرمزگان در حال ورشکستگی و فرار از این صنعت هستند.

شعار سال: رئیس انجمن صنفی کارخانه‌های استان هرمزگان گفت: متأسفانه کارخانه‌های آرد هرمزگان در حال ورشکستگی و فرار از این صنعت هستند.

 منطقه خلیج فارس، غلامرضا معروفی در جمع خبرنگاران افزود: چهار سال است به دستمزد آسیابانی اضافه نشده و هرساله با افزایش هزینه‌های نیروی انسانی و هزینه‌های جانبی روبه‌رو هستیم.

این مقام مسئول تصریح کرد: کارخانه‌های استان هرمزگان به لحاظ شرایط خاص آب و هوایی، هزینه بالاتری را نسبت به سایر استان‌ها برای مدیریت واحد تولیدی می‌پردازند و با این شرایط کارخانه‌های استان، دیگر انگیزه‌ای برای ادامه فعالیت ندارند. در حال حاضر 6 کارخانه آردسازی در استان هرمزگان فعالیت می‌کنند که از میان آنها 3 واحد، مازاد بر نیاز است.

معروفی اضافه کرد:متأسفانه در یک برهه زمانی، بدون کنترل و برنامه‌ریزی مجوز گرفته و بدون هماهنگی ظرفیتشان را افزایش دادند و در حال حاضر همگی مدعی شده‌اند.

وی ادامه داد: در حال حاضر مجموع تولید کارخانه‌ها در مرز 50 هزار تن است اما گندمی که تحویل کارخانه‌ها داده می‌شود، به مرز 15 هزار تن می‌رسد.

رئیس انجمن صنفی کارخانه‌های استان هرمزگان خاطرنشان کرد: علاوه‌ بر آن، مصرف نان در استان نسبت به سال‌های قبل کاهش یافته و این موضوع در کاهش سهمیه گندم کارخانه‌ها نقش موثری داشته است. متأسفانه در حال حاضر کارخانه‌ها از وضعیت تخصیص سهمیه‌ها بسیار شاکی هستند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران ، تاریخ انتشار 17 فروردین 97، کدمطلب:97011704174، www.isna.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
0
0
بعد از روی کار امدن اقای روحانی انگار وضعیت بدتر شده
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۵
0
0
واقعا فکر میکردیم با اومدن اقای روحانی اوضاع بهتر بشه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین