پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۷۷۵۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۷
نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی گفت: هر شخصی که متعهد به ایران و ایرانی باشد مصرف کالای داخلی را بر خود تکلیف می‌داند و با اتکا به غیرت ملی در این زمینه فعالیت خواهد کرد.

شعار سال: موسی‌الرضا ثروتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به راهبردی بودن شعار حمایت از کالای ایرانی به عنوان شعار سال اظهار کرد: چندین سال است که مقام معظم رهبری شعار سال را متناسب با فضای اقتصادی و معیشت جامعه انتخاب می‌کنند و امسال نیز از این مهم مبرا نبوده است.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: شعار سال، شعاری حیات‌بخش و راهبردی است و در حوزه‌های فرهنگ، سیاست، اقتصاد و اجتماع متضمن حیات، امنیت و سلامت جامعه خواهد بود.

وی با اشاره به تاریخی بودن مسئله مصرف کالای داخلی به عنوان یک مسئله حیاتی برای کشورها افزود: در تاریخ بسیاری از کشورهای جهان، ملت‌ها با اتکا به اقتصاد درون‌زا و تکیه بر فرهنگ مصرف کالای دخلی در مقابل استکبار به پیروزی رسیده‌اند و به استقلال اقتصادی دست‌یافته‌اند و مشی بسیاری از کشورهایی که قدرت اقتصادی کسب کرده‌اند، مصرف کالای داخلی بوده که این مسیر با تبلیغ و تبیین بسیار اتفاق افتاده است.

عضو شورای تنقیح قوانین مجلس شورای اسلامی در خصوص وظیفه جامعه نسبت به مصرف کالای داخلی تأکید کرد: امروز تکلیف بر آحاد جامعه مشخص و روشن شد و دولت‌مردان به عنوان متولی نهادهای دولتی که بزرگ‌ترین مصرف‌کننده در کشور هستند، مصرف کالای داخلی را بر خود فرض بدانند و به سازمان‌ها و نهادهای زیردست خود این موضوع را ابلاغ و بخشنامه‌هایی را در این خصوص صادر کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: انقلاب اسلامی برای تداوم مسیر و مقابله با حربه دشمنان نیازمند استراتژی است و امروزه که انقلاب اسلامی درگیر جنگ اقتصادی است یکی از راهبردی‌ترین اقدامات در عرصه اقتصاد برای رسیدن به اقتدار و استقلال، مصرف کالای ایرانی است.

ثروتی در خصوص اهمیت فرهنگ مصرف کالای داخلی افزود: مردم جامعه و به‌ویژه خانواده‌ها مصرف کالای داخلی را یک فرهنگ بدانند و همچون گذشته که در حرکت‌های استقلال آفرین پیش‌قدم بوده‌اند این بار نیز با حضور در حوزه اقتصاد و مصرف کالای داخلی حماسه‌ای خلق خواهند کرد.

نماینده سابق مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی گفت: هر شخصی که متعهد به ایران و ایرانی باشد مصرف کالای داخلی را بر خود تکلیف می‌داند و با اتکا به غیرت ملی در این زمینه فعالیت خواهد کرد.

ثروتی در انتها درباره ترویج و تبیین مصرف کالای داخلی گفت: رسانه‌ها ازجمله صداوسیما و مطبوعات در خصوص مصرف کالای داخلی فرهنگ‌سازی لازم را انجام دهند و با تبیین مصرف کالای داخلی، انقلاب اسلامی را در دست‌یابی به استقلال اقتصادی یاری دهند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار فروردین 97، کدمطلب:۱۳۹۷۰۱۰۱۰۰۰۲۷۴ ، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United States
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۸
0
0
ایا خود شما انقدر غیرت دارید که پراید و سمند سوار بشید و حان خودتون و خانوادتون رو به خطر بذارید؟
کالای با کیفیت تولید کنید و بعد به فکر فروش اون باشید
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین