پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۳۰ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 20
کد خبر: ۱۱۷۷۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۹
رئيس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: استفاده از کالاهاي ايراني مانع و سد بزرگي بر سر راه قاچاق کالا به داخل کشور است.

شعار سال: سردار علي مويدي روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران در خرم آباد با بيان اينکه مبارزه با قاچاق کالا و ارز نيازمند بسيج همگاني است ، اظهار کرد: آنچه در کلام مقام معظم رهبري و رئيس جمهور شنيديم، نشان دهنده يک وحدت نظر در جهت ارتقاي سطح اقتصاد کشور، ايجاد اشتغال و در يک کلام مبارزه با قاچاق کالا و ارز است.

وي با تاکيد بر اينکه روز گذشته رهبر معظم انقلاب در سخنان خود از جمله الزامات اقتصاد قابل قبول را مبارزه جدي با قاچاق دانستند و ستاد مبارزه با قاچاق کالا نيز در سال جاري حول محور فرمايشات رهبري و رئيس جمهوري تلاش مي کند، افزود: در سال جاري با انسجام بخشي بين دستگاه ها و ايجاد وحدت فرماندهي در ستاد مبارزه با قاچاق اميدواريم بتوانيم گام هاي جديدي را در اين ارتباط برداريم.

سردار مويدي اظهار کرد: بايد به کانون هاي اصلي که تفکر قاچاق کالا را توليد مي کنند ضربه وارد کنيم و ورود به اين ماموريت هم يک پتانسيل و انرژي مضاعفي مي خواهد که صرفا نيروي انتظامي نمي تواند بلکه همه بايد با يک بسيج همگاني ضربات را به کانون هاي اصلي قاچاق وارد کنيم.

وي افزود: آنچه که رئيس جمهور از ستاد مبارزه با قاچاق کالا خواسته اند، بحث استفاده بهينه از پتانسيل ها و قابليت هاي نظام و تمرکز بر استفاده بهينه از ظرفيت ها است.

وي با اشاره به اينکه معتقديم قاچاق به صورت سازمان يافته اتفاق مي افتد، گفت: هر زمان اسم از قاچاق مي آيد اذهان به سمت مرزنشينان انتقال مي يابد، اما تجربه ثابت کرده است که قاچاق صرفا در مرز نيست، بايد با تمرکز بر ضربه زدن به افکاري که قاچاق را رونق مي دهند با آن ها برخورد کنيم.

رئيس ستاد مبارزه با قاجاق کالا و ارز با بيان اينکه فرهنگ غلطي است که محصولات داخلي ما را ناچيز مي دانند و اجناس بي کيفيت تلقي مي کنند و ذهن و فکر ما را به سمت استفاده از کالاهاي بيگانه هدايت مي کنند، اظهار کرد: تا نگاه، فکر و فرهنگ ما به سمت استفاده مطلوب از کالاهاي داخلي نباشد همچنان قاچاق به عنوان يک تهديد قلمداد مي شود.

سردار مويدي با تاکيد بر اينکه تنها راه برون رفت از وضعيت اقتصادي کشور، تعصبي است که بايد نسبت به کالاي ايراني نشان دهيم، افزود: ستاد مبارزه با قاچاق کالا تلاش مي کند محصولات با کيفيتي که شاهد توليد آن هستيم را به جامعه و شهروندان معرفي کند تا مردم با افتخار به آن فروشگاه و مراکز مراجعه کنند و کالاي ايراني را خريداري کنند.

به گفته وي بهترين نمره و امتياز در حوزه مبارزه با قاچاق کالا را مي توان به نيروي انتظامي اختصاص داد چرا که در اين صحنه سخت و دشوار جان فشاني مي کنند و بازيگر اصلي ميدان هستند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آریا، تاریخ انتشار 2 فروردین 97، کد مطلب: 120180322144236688، www.aryanews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۵
0
0
کالای ایرانی هرچقدر هم که بد باشد اگر همه دست به دست هم دهیم و برای خرید مایحتاج زندگی از این ها استفاده کنیم کشور از خیلی از مشکلاتی که با آ« مواجه است نجات پیدا میکند
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین