پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۷۸۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۷
امام جمعه گرگان گفت: راه پیشرفت کشور و قطع وابستگی به خارج حمایت از تولیدات داخلی و کالای ایرانی است و برطرف کردن مشکلات تولیدکنندگان هم باید مورد توجه جدی مسئولان باشد.

شعار سال: آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه‌های نمازجمعه گرگان با اشاره به حادثه حمله عمال رژیم شاهنشاهی به مدرسه فیضیه در دوم فروردین سال 1342 را یادآور شد و گفت: من خودم آنجا حضور داشتم و دیدم چطور ضرب و شتم و قتل و غارت می‌کردند.

وی افزود: شش فروردین امسال سه سال تمام می‌شود که رژیم جنایتکار آل‌سعود به بهانه واهی پناهندگی رئیس جمهور معزول و فراری یمن، منصور هادی از زمین و آسمان به این کشور مظلوم و فقیر حمله کرده است. در این سه سال 13 هزار و 603 نفر از مردم بی‌گناه یمن کشته شده‌اند و اکنون بسیاری از استان‌های یمن دچار قحطی و وبا شده و هنوز هم رژیم آل سعود و امارات آن ها را رها نکرده‌اند و همچنان مورد ظلم قرار می‌دهند.

امام جمعه گرگان با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی از سوی رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: اگر قرار است به جایی برسیم و پیشرفت کنیم، چاره‌ای جز تقویت و حمایت بیشتر از کالاهای ایرانی و صنعتگران بومی نداریم.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: نمی شود که همواره حمایت از تولید داخلی و کالای ایرانی را فریاد کنیم، اما بازارهای ما پر از اجناس چینی و دیگر کشورها باشد.

امام جمعه گرگان ادامه داد: توسعه و رونق تولید داخل، مسئله ای چند وجهی و نیازمند مشارکت، همراهی و همکاری مردم، دولت، مجلس و همه ارگان ها و نهادها است و بدون شکل گرفتن این اتفاق نظر، امکان کسب موفقیت در زمینه توسعه صنایع و تولیدات داخلی وجود ندارد.

نورمفیدی ادامه داد: مردم ، یکی از ارکان اصلی حمایت از تولید داخلی هستند و با خرید کالای ایرانی می توانند اهداف بلندنظرانه مسئولان را اجرایی کنند، اما همه بخش های این طراحی بزرگ فقط وابسته به مردم نیست.

نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: اگر مردم بخواهند کالای ایرانی بخرند اما این تولیدات کیفیت خوبی نداشته باشد، طبیعی است که مورد استقبال قرار نخواهد گرفت.

امام جمعه گرگان ادامه داد: برطرف کردن مشکلات تولیدکنندگان هم باید مورد توجه جدی مسئولان باشد تا آنها بدون دغدغه و مشکل، کالاهای مناسب، با کیفیت و متناسب با نیاز روز مردم تولید کنند.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: کارمزد فراوان بانک ها، انگیزه تولیدکنندگان برای ادامه تولید و رونق صنایع را ازبین برده است و هر چه فریاد می زنیم، صدای اعتراض ما و صنعتگران به جایی نرسیده است.

وی همچنین با اشاره به دهم ماه رجب، میلاد با سعادت امام محمد تقی، جواد الائمه (ع) افزود: مامون بسیار زرنگ بود و در ظاهر با ائمه (ع) بود و در باطن به خباثت و حیله می‌پرداخت. تلاش‌های بسیاری کرد تا امام جواد (ع) به سوی خود بکشاند اما امام جواد (ع) با یاری خداوند و هدایت الهی دست رد به سینه مامون زد و از توطئه‌های او در امان ماند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 3 فروردین 97، کد مطلب: 1686631، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۷
0
0
رهبری مردم رو خطاب قرار دادن چون از مسئولین پاسخ و عملکرد مثبتی در زمینه اقتصاد مقاومتی ندیدن
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین