پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۷۸۶۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۱
وزیر جهاد با ارسال نامه‌ای به وزیر صنعت اعلام کرد برای حمایت از تولید داخلی، محموله‌های وارداتی برنج حداکثر باید تا پایان تیرماه 97 وارد و ترخیص قطعی شود .

شعار سال : محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی با ارسال نامه‌ای به شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد که برای حمایت از تولیدات داخلی برنج، محموله‌های وارداتی این محصول حداکثر باید تا شامگاه ۹۷/۴/۳۱ وارد و ترخیص قطعی شود.

در این نامه آمده است: به استحضار می‌رساند ثبت سفارش واردات برنج از تاریخ
۹۶/۱۱/۱ لغایت ۹۷/۳/۳۱ مجاز می‌باشد، مدت ثبت سفارش تمامی محموله‌های برنج سه ماهه و برای یک ماه قابل تمدید است لطفا دستور فرمایید مراتب به تمامی متقاضیان اعلام و تعهد لازم مبنی بر اینکه محموله‌های وارداتی حداکثر بایستی تا شامگاه ۹۷/۴/۳۱ وارد و ترخیص قطعی گردد اخذ شود.

حداکثر مهلت اعتبار ثبت سفارش، بروات اسنادی، اعتبار اسنادی و حواله تا تاریخ
۹۷/۴/۳۱ خواهد بود. بدیهی است به دلیل شروع فصل برداشت برنج داخلی، ترخیص و واردات برنج پس از تاریخ ۹۷/۴/۳۱ امکانپذیر نخواهد بود؛ بنابراین گزارش، پیرو این نامه نیز علی آبادی فراهانی مدیر کل دفتر مقررات صادرات و واردات سازمان توسعه تجارت نیز با ارسال نامه به معقولی مدیر کل واردات و امور مناطق آزاد و ویژه گمرک جمهوری اسلامی ایران نوشت:

«ضمن ارسال تصویر نامه شماره
۲۰/۲۶۶۹۱ مورخ ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ وزارت جهاد کشاورزی در خصوص ثبت سفارش و واردات برنج به استحضار می‌رساند:

ثبت سفارش و واردات برنج از تاریخ
۱۳۹۶/۱۱/۱ لغایت ۱۳۹۷/۳/۳۱ مجاز می‌باشد. مدت اعتبار ثبت سفارش تمامی محموله‌های برنج سه ماهه و برای یک ماه قابل تمدید است. حداکثر مدت اعتبار ثبت سفارش، بروات اسنادی اعتبارات اسناد یو حواله تا تاریخ ۱۳۹۷/۴/۳۱ خواهد بود و محموله‌های وارداتی حداکثر تا لغایت ۱۳۹۷/۴/۳۱ قابل ورود و ترخیص قطعی است.

یادآور می‌گردد حقوق ورودی برنج سفید مطابق مفاد مصوبه
۵۳۸۸۵ ت/۱۳۵۰۲۳ و اصلاحیه شماره ۵۳۸۸۵/۱۳۶۰۹۶ مورخ ۱۳۹۵/۱۱/۳ دبیر محترم هیئت دولت ۳۶ درصد است و از تاریخ ابلاغ مصوبه فوق (۱۳۹۵/۱۱/۲) لازم‌الاجرا می‌باشد.»


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو ، تاریخ انتشار 13بهمن 96، کد خبر: 664218،www.snn.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۵
0
0
این همه کشاورز پر تلاش برنج ایرانی درجه یک تولید میکنن اخه برای چی باید برین وارد کنین؟
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین