پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۷۸۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۷
معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري تهران گفت: خوشنامي و کيفيت مناسب رمز اصلي استقبال و خريد کالاي ايراني است و تنها در اين صورت مي توانيم به توسعه همه جانبه کشور برسيم.

شعار سال: محمد امامي امين افزود: نامگذاري امسال از سوي رهبر معظم انقلاب به عنوان `حمايت از کالاي ايراني`، تاکيد ايشان بر اهميت مباحث اقتصادي و تداوم برنامه ريزي در اين زمينه است و بايد براي ترويج و مصرف کالاي ايراني نگرشي همه جانبه داشته باشيم.

وي با بيان اينکه توليد کنندگان و مصرف کنندگان هر کدام وظايفي در اين زمينه دارند، افزود: توليد کنندگان بايد با تلاش مانع ايجاد نگرش مخرب و منفي به کالاي ايراني شده و مصرف کنندگان نيز اولويت را در مصرف کالاي ايراني بدانند.

امامي امين تاکيد کرد: توليد کنندگان بايد علاوه بر افزايش کيفيت و رقابت پذير کردن کالاي ايراني آن را مطابق ميل و سيلقه مصرف کننده ايراني طراحي و توليد کنند.

وي با اشاره به اينکه رهبر معظم انقلاب اهداف مختلفي را از طرح مباحث اقتصادي دنبال مي کنند، گفت: دشمنان همواره تلاش کرده اند که مسائل اقتصادي را در کشور به بحران برده و يکي از راه هاي آنان القاي اين نگاه است که ايرانيان توان توليدات باکيفيت را نداشته و توانمندي توليد کننده ايراني را زير سوال ببرند.

وي گفت: رهبر معظم انقلاب تلاش دارند در اظهارات و نکاتي که بيان مي کنند حس خودباوري ايرانيان را تقويت کرده و اعتماد را به کالاي ايراني برگردانند.

وي اضافه کرد: تقويت و حمايت از توليدات داخلي زمينه ساز رشد و توسعه واحدهاي توليدي و افزايش اشتغال در ميان جوانان مي شود و اين خود اثري مهم است.

امامي امين با خاطرنشان کردن اين نکته که در استان تهران 17 هزار کارخانه و واحد توليدي وجود دارد، گفت: اين ميزان کارخانه به همراه 36 شهرک و لکه صنعتي که هم اکنون با ظرفيت حدود 50 درصد فعاليت مي کنند مي توانند به حداکثر کارايي و توليد برسند.

وي اضافه کرد: ظرفيت بازارهاي کشورهاي همسايه نيز مي تواند هدفي مناسب براي توليدکنندگان ايراني باشد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آریا، تاریخ انتشار 3 فروردین 97، کد مطلب: 120180323162121966، www.aryanews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United States of America
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۸
0
0
کیفیت مناسب نیازمند هزینه بیشتره در کشور ما و وقتی بخوایم این هزینه رو بکنیم از نظر فروش توان رقابت با کالاهای چینی پیدا نمیشه پس باید کاری کنیم که این توان رقابت ایجاد بشه
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین