پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۸۰۱۲
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۵
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: دست‌های پشت‌پرده اجازه ورود کالای چینی را به نام کالای ایرانی به داخل کشور صادر می‌کنند.

شعار سال: روح‌الله حضرت‌پور اظهار داشت: مقام معظم رهبری با توجه به مشکلات موجود در کشور سال 97 را حمایت از کالای ایرانی نام نهاده‌اند و استانداران، مدیران و مسئولان متولی امر تولید داخلی نه با شعار بلکه با عمل و نظارت شعار سال 97 را عملی کنند.

وی با اشاره به عملی کردن شعار حمایت از کالای ایرانی افزود: دست‌های پشت‌پرده اجازه ورود کالای چینی را به نام کالای ایرانی به داخل کشور صادر می‌کنند درحالی که اجازه ورود این نوع کالاها به داخل کشور سبب ضربه‌زدن به کیفیت کالای ایرانی و اعتماد مردم می‌شود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: برای حمایت مردم از کالای داخلی باید کیفیت اجناس افزایش یابد بنابراین از تولیدکنندگان انتظار می‌رود کالاها با کیفیت بالا برای رقابت با تولیدات جهانی و جذب مردم تولید شوند.

وی گفت: با توجه به وضعیت اقتصاد کنونی کشور راه افتادن خط‌های تولید باکیفیت و خرید مردم از کالاهای ایرانی می‌تواند نجات‌دهنده اقتصاد کشور و ایجاد اشتغال برای جوانان باشد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 4 فروردین 97، کد مطلب: 1687173، www.tn.ai


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین