پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۷۸۵۵
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۸
خطیب جمعه ساری گفت : حمایت از کالای ایرانی افزایش سرمایه گذاری و اشتغال زایی در کشور را فراهم می‌کند.

شعار سال: امام جمعه موقت ساری در خطبه های آیین عبادی سیاسی نخستین نماز جمعه سال97 با اشاره به شعار سال، خرید کالای ایرانی را درحمایت از خودکفایی، افزایش سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال موثر دانست.

حجت الاسلام قاسمی با بیان اینکه مردم مخاطب اصلی شعار امسال هستند افزود: با حمایت از کالای ایرانی در بهره گیری از نیروی کار ایرانی در تولید ملی می توانیم در تحقق اقتصاد درون زا موثر باشیم و اقتصاد کشور را تقویت کنیم.

خطیب جمعه ساری با تاکید بر لزوم تقویت کیفیت تولیدات داخلی خاطرنشان کرد: کالاهای ایرانی همانند کالاهای خارجی باید شکیل باشند و تبلیغات مناسبی برای آن صورت گیرد.

وی همچنین با انتقاد از قرارداد نظامی عربستان و آمریکا برای تبدیل خاورمیانه به منطقه ای جنگی گفت: اتحاد عربستان و آمریکا برای فراموش کردن جنایت های رژیم صیهونیستی در جهان اسلام و افزایش ایران هراسی است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صدا و سیما، تاریخ انتشار 3 فروردین 97، کد مطلب: 2080238، www.iribnews.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین