پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۱۱۷۳۹۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۶:۴۹
رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به نقش مهم مردم در تحقق شعار سال گفت: مردم باید وظیفه خود در قبال حمایت از کالای ایرانی را انجام دهند، چراکه این امر باعث ایجاد اشتغال در کشور می‌شود.
شعارسال: عزیز اکبریان اظهار کرد: مقام معظم رهبری با تیزبینی خودشان امسال را به عنوان سال حمایت از «حمایت از کالاهای ایرانی» نام نهادند، بنابراین همه دستگاه‌ها باید برای تحقق این امر بسیج شوند تا بتوانیم این شعار را که باعث تحقق اقتصاد مقاومتی نیز خواهد شد، محقق کنیم.

وی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی باید در این راستا قوانینی برای حمایت از کالای ایرانی وضع خواهد کرد، تصریح کرد: دولت و دیگر نهادهای مسوول نیز باید مبارزه با قاچاق کالا را تشدید کرده و جلوی واردات کالایی را که مشابه آن در داخل تولید می‌شود، بگیرند.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به نقش مهم مردم در تحقق شعار سال بیان کرد: مردم نیز باید وظیفه خود در قبال حمایت از کالای ایرانی را انجام دهند، چراکه این امر باعث ایجاد اشتغال در کشور می‌شود.

وی ادامه داد: در راستای این امر باید فرهنگ‌سازی درستی صورت بگیرد و مردم بدانند که مصرف کالای خارجی باعث بیکاری جوانان کشور می‌شود.

اکبریان در پایان متذکر شد: مجلس نیز تمام تلاش خود را برای حمایت از کالای ایرانی به کار خواهد بست و علاوه بر وضع قوانین در این راستا به اجرای صحیح آن هم نظارت می‌کند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از جامعه خبری تحلیلی الف ، تاریخ انتشار: 1 فروردین 1397 ، کدخبر: 3970101071 ، www.alef.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۲
0
0
کالا های داخلی به دلیل نبود کیفیت و استاندارد های لازم اغلب مورد توجه قرار نمیگیرند
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۲
0
0
مشکل مملکت اینجاست که خود مسئولینش از کالای داخلی حمایت نمی کنند و حتی اتوموبیل هایشان خارجیست
ن.ف۸۳
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۳
0
0
آلمان دوبار صنعت و اقتصادش به نابودی کامل رسید ولی در طی چند سال دوباره به همان قدرت سابقش برگشت ؛ باید ببینیم اشکال کارمان در این کشور کجاست
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین