پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۷۵۶۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۱
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس حمایت از کالاهای ایرانی شاه‌کلید حل مشکلات کشور است، گفت: باید با استفاده از ظرفیت‌های کشور به سمت خودکفایی حرکت کنیم.

شعار سال: محمد قمی امروز با اشاره به نام‌گذاری سال 97 از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی اظهار کرد: ایشان سال گذشته روی اقتصاد مقاومتی، اشتغال و تولید تأکید کردند، امسال هم به مسئله تولید ملی تأکید داشتند که نشان می‌دهد این امر مسئله مهم و اصلی کشور است.

وی با بیان اینکه حمایت از کالاهای ایرانی شاه‌کلید حل مشکلات کشور است، تأکید کرد: دشمنان ایران همیشه با بهانه‌های واهی به دنبال تحریم کشور هستند، بنابراین برای اینکه بتوانیم به اقتصادمان رونق دهیم و وضعیت معیشت مردم را بهبود داده و برای جوانان ایجاد اشتغال کنیم باید به خودکفایی برسیم.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصریح کرد: حمایت از تولید ملی امر بسیار مهمی است که در بیان مقام معظم رهبری تبلور یافت، با اینکه در این امر مسؤولان باید تمام تلاش خود را انجام دهند اما مخاطب اصلی بیانات ایشان مردم بودند، بنابراین باید نهضتی مردمی ایجاد شود تا این شعار جامه عمل بپوشد.

وی خاطرنشان کرد: باید با استفاده و به‌کارگیری پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های سراسر کشور به سمت خودکفایی حرکت کنیم و با ایجاد اشتغال و خروج از رکود به اقتصاد خود سر و سامان دهیم.

قمی گفت: همه مسؤولان، تولیدکنندگان و مردم باید همه تلاش و اهتمام خود را در حمایت از کالاهای ایرانی به کار گیرند و در این راستا مسؤولان باید اقدام به برنامه‌ریزی کنند و مشکلات را از سر راه بردارند.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس در پایان متذکر شد: باید از سوی متولیان امر، پژوهشی صورت بگیرد تا بدانیم که بیشتر به چه محصولاتی نیازمندیم و این امر که تولید چه محصولی صرفه اقتصادی دارد و ایجاد اشتغال می‌کند به تولیدکنندگان اطلاع‌رسانی شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ 1 فروردین 97، کد مطلب: 13970101000208: www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۳
0
0
این حمایت ها فقط در حرف و گفتار نباشد ؛ بهتر است در عمل هم کمی از این حمایت هارا از مسئولان ببینیم
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین