پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۷۶۲۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۹
نماینده مردم ماکو، چالدران، شوط و پلدشت در مجلس گفت: حمایت از کالای ایرانی مستلزم «خودباوری» است و باید دانست که می‌توان روی پای خود ایستاده و به منابع داخلی تکیه کرد.

شعارسال: عین‌الله شریف‌پور امروز در ارومیه با اشاره به نامگذاری سال «حمایت از کالای ایرانی» از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار کرد: زمانی که امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) در حال قرائت پیام نوروزی خویش بودند وصیت‌نامه سیاسی الهی امام خمینی(ره) به ذهن خطور کرد که فرمودند؛ پشتیبان ولایت فقیه باشید تا آسیبی به مملکت وارد نشود.

وی تصریح کرد: این پیام، آیه شریفه قرآن کریم را نیز تداعی می‌کرد که خداوند فرمود؛ از خدا و پیامبر و صاحبان امر او اطاعت کنید.

نماینده مردم ماکو، چالدران، شوط و پلدشت در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: سال‌هاست که رهبر معظم انقلاب اسلامی شعار سال را در موضوع اقتصادی مطرح فرموده‌اند و امسال نیز به نوعی دیگر شعار حمایت از کالای ایرانی را مطرح فرمودند که باید از چند جهت مورد ارزیابی قرار گیرد.

شریف‌پور تأ‌کید کرد: باید در این زمینه، صاحب‌نظران و کسانی که ید طولانی در ارتباط با اقتصاد و مسائل فرهنگی دارند در مورد شعار سال قلم‌فرسایی کرده و موضوع را برای مردم به زبان ساده قابل فهم کنند تا محتوا و معنا و مفهوم این پیام بیش از همیشه برای مردم قابل هضم باشد.

وی گفت: کسانی که خواهان قلم‌فرسایی بوده و یا به صورت شنیداری و تصویری فعالیت می‌کنند، باید به زبان خود مردم و از ابعاد مختلف، این شعار سال یعنی، حمایت از کالای ایرانی را به آحاد مختلف مردم منتقل کنند، چون زمانی یک پیام اثرگذار است که قابل لمس باشد.

نماینده مردم ماکو، چالدران، شوط و پلدشت در مجلسبا تأکید بر اینکه حمایت از کالای ایرانی تنها به خاطر تولید نیست، اظهار کرد: این پیام، مفهوم دیگری دارد که به معنای «خودباوری» است، چون باید دانست که می‌توان روی پای خود ایستاده و منابع خود را بیشتر شناخت، چراکه منابع تنها به منابع مالی اطلاق نمی‌شود، بلکه منابع انسانی بزرگترین منابع است که به عنوان یک ذخیره و ظرفیت می‌توان از آن استفاده کرد.

شریف‌پور با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام نوروزی خویش بر روی جوانان تأکید داشتند، اظهار کرد: علاوه بر آن، ایشان بر بحث امید اشاره کرده و فرمودند که باید به جوانان اعتماد داشت، چون پشتوانه و ظرفیت بزرگی محسوب می‌شوند.

وی تصریح کرد: با توجه به فرمایشات امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی)، می‌توان به این پشتوانه و ظرفیت اتکا کرد تا کشور از لحاظ اقتصادی درون‌زا و مستقل بوده و بتواند نیازها را در داخل کشور تأمین کند.

نماینده مردم ماکو، چالدران، شوط و پلدشت در مجلسبیان کرد: پس از فرمایشات نوروزی رهبر معظم انقلاب اسلامی، اگر مسؤ‌ولان به مطالبات و خواسته‌های جوانان بی‌توجه بوده و بسترهای رشد و بالندگی آنان را فراهم نکنند، جوانان نباید ناامید شده، بلکه باید امیدوارانه وارد عرصه شوند.

شریف‌پور تصریح کرد: در این رابطه نه تنها در عرصه اقتصادی، بلکه در عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی و روانی نیز جوانان باید خودباوری داشته و از پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی انرژی گیرند و پای در عرصه شکوفایی، خودباوری و خوداتکایی داشته باشند تا بتوانند دین خود را به شهدا، امام شهدا و خانواده‌های شهدا و ایثارگران ادا کنند.

وی با اشاره به اینکه امسال موضوع اشتغال، یکی از دغدغه‌های ولی‌امر مسلمین بود، گفت: علاوه بر آن، بحث استفاده بهینه از منابع نیز از سایر دغدغه‌های ایشان بود.

نماینده مردم ماکو، چالدران، شوط و پلدشت در مجلس یادآور شد: در این میان، این مرتبه مردم مورد مخاطب رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار گرفتند، چون در سالیان گذشته، دولتمردان، مسئولان و کسانی که می‌توانند در جامعه نقش ایفا کنند مورد مخاطب بودند، اما امسال دو جمعیت و قشر یعنی مردم و دولتمردان مورد خطاب بودند.

شریف‌پور در پایان تشریح کرد: در این رابطه دولت مردان باید به مردم اعتماد داشته و در مقابل، مردم هم پا به عرصه گذارند، چون امسال پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی برای همه مردم به ویژه قشر جوان و تحصیل کرده، تکلیف شرعی قلمداد می‌شود.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار: 3 فروردین 1397، کدخبر: 13970103000089 ، www.farsnews.com 
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۴
0
0
حمایت ها را باید از خودمان شروع کنیم ، نباید بیخود و بیجهت فقط حرف از حمایت بزنیم بهتر است آن را در عمل نشان دهیم ؛ کالاهای ایرانی از لحاظ کیفیت دست کمی از نمونه های خارجی ندارند
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۴
0
0
به نظرم بیشتر مستلزم اینه که مسئولین ابتدا از خودشون و ماشیناشون شروع کنن
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین