پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۷۵۵۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۴
استاندار اصفهان با بیان اینکه برای حمایت از کالای ایرانی باید منفعت در ورود کالاهای قاچاق به حداقل برسد گفت: باید با تعدیل نرخ ارز راه برای توسعه کمی و کیفی کالاهای داخلی باز شود.

شعار سال: محسن مهرعلیزاده عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: عید نوروز که امسال با حلول ماه مبارک رجب مصادف شده را به همه مردم متدین استان تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم که در سال جاری شاهد معیشت خوب و آرامش روح و جسم مردم و موفقیت‌های روز افزون برای مردم عزیز ایران باشیم.

وی با اشاره به جایگاه هنر و هنرمندان در اصفهان اظهار داشت: مردم اصفهان مردمانی خلاق، هنرمند و نوآفرین و در هنر زبانزد خاص و عام هستند و ما در راستای توسعه هنر و فعالیت‌های فرهنگی، هنری و خلاقانه از هیچ کمکی فروگذار نخواهیم کرد، باید در اصفهان که چشمه جوشان این استعدادها است سرمایه‌گذاری لازم صورت گیرد.

استاندار اصفهان با اشاره به نام‌گذاری سال 97 به نام حمایت از کالای ایرانیاظهار داشت: شورای مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان فعالیت می‌کند ولی زمانی که قاچاقچیان منفعت بالایی از اقدامات خود داشته باشند هر گونه فعالیتی را برای دستیابی به این منفعت به انجام می‌رسانند.

وی با تأکید بر اینکه باید تلاش شود منفعت در قاچاق کالا و ارز به حداقل خود برسد، تصریح کرد: باید با تعدیل نرخ ارز راه برای توسعه کمی و کیفی کالاهای داخلی باز شود، در این صورت هم قاچاق کالا و ارز افت خواهد داشت و هم ورود جنس‌های بی کیفیت خارجی به داخل کشور کاهش می‌یابد، صادرات نیز افزایش می‌یابد و مردم به سمت مصرف کالاهای داخلی می‌روند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 1 فروردین 97، کد مطلب: 1685785: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۶
0
0
تعدیل نرخ ارز وابسته به خیلی از عواملیه که دست مسئولین ماست! شما فرض کنید که اگر حمایت از کالای ایرانی باعث این بشه که کارخونه های ما قیمت هاشونو زیاد کنن اقبال مردم دوباره به سمت کالای خارجی میره و این میشه یک دور باطلی که در اینده درگیرش میشیم
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین