پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۱۱۵۹۶۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۲:۳۹
منصور معظمی رئیس هیات عامل ایدرو در جمع مدیران عامل و اعضای هيئت مدیره شرکت های تابعه ایدرو با اشاره به مباحثی از قبیل سرمایه گزاری واقعی ، اشتغال و نیز مشارکت بخش خصوصی به معنای واقعی سخنان مهمی را بیان نمود .

شعارسال: منصور معظمی رئیس هیات عامل ایدرو در جمع مدیران عامل و اعضای هيئت مدیره شرکت های تابعه ایدرو با اشاره به مباحثی از قبیل سرمایه گزاری واقعی ، اشتغال و نیز مشارکت بخش خصوصی به معنای واقعی سخنان مهمی را بیان نمود .

رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در این نشست با تشریح برنامه های توسعه ای و پروژه های ایدرو و شرکت های تابعه ، محرومیت زدایی و اشتغالزایی را مهم­ترین محور برنامه چهار ساله ایدرو عنوان کرد و گفت : امروز ایجاد یک شغل از بسیاری از مستحبات ضروری­ تر است و این اشتغال باید پایدار باشد . در سال های گذشته بسیاری از بنگاه ها طی فرایند ناصحیح از دولت جدا و به بخش­های خصوصی نااهل واگذار شدند که متاسفانه در این شرکت­ها ، یا مسیر صنعتی عوض شد و یا بدلیل عدم توان پرداخت به موقع به کارکنان چالش ­زا شده ­اند که مجددا به سوی دولت روی آورده­اند تا مشکلات مالی شرکت­هایی را که چندین سال است از دولت انتزاع شده اند، حل نمایند.

معظمی همچنین تصریح کرد: تحقق برنامه های ایدرو تا افق ۱۴۰۰ مستلزم هم افزایی و مشارکت فعال شرکت های تابعه است و نقطه نظرات تکمیلی مدیران عامل و اعضای محترم هیات مدیره در این مسیر راهگشا خواهد بود .

معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت با اشاره به بحث هوشمند‌سازی تولید و کارخانجات و بسیاری از موارد دیگر که در افق ۱۴۰۰ برای آن برنامه و اهداف تعیین کرده‌ایم گفت : ‌ بحث سنجش میزان آمادگی پذیرش بنگاه‌ها برای انقلاب صنعتی چهارم است که از پروژه‌هایی است که ایدرو در زمینه صنایع پیشرفته تعریف کرده است‌.

معظمی همچنین با تاکید بر اینکه بر اساس نظام حکمرانی شرکتی، فرایند پاسخگویی به موقع شرکت ها به ستاد سازمان بسیار حائز اهمیت است ، تاکید کرد : انضباط شرکتی را در سال آینده جدی تر دنبال خواهیم کرد .

چند نکته بسیار مهم در صحبت های معظمی بود که داروی اصلی صنعت کشور است و نشان مد دهد که ایدرو دارای برنامه بوده و این نمونه موفق باید به عنوان راهنما برای سایر هلدینگ های کشور باشد.

وی هوشمند سازی صنایع ، ایجاد شغل پایدار ، هم افزایی بین بخشی و پاسخگویی را محور های اصلی ایدرو عنوان کرد و تکلیف شرکت های تابعه را روشن کرد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت پرسنا، تاریخ انتشار: 21اسفند1396 ، کدخبر: - : www.porsna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۳
0
0
حمایت از شرکت های دانش بنیان خود میتواند عاملی برای ارز آوری در کشور باشد ؛ به شرطی که واقعا و به درستی از آنان حمایت کافی شود
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین