پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۷۶۴۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۷
رئيس کميسيون قضايي و حقوقي مجلس شوراي اسلامي با تاکيد بر اين که تهديد اصلي کالاي ايراني قاچاق است گفت: متاسفانه طبق آمارها معادل 20 ميليارد دلار کالاهاي قاچاق به کشور وارد مي شود که بايد جلوي آن را گرفت تا اقتصاد کشور رونق بگيرد.

شعار سال: الهيار ملکشاهي درباره نامگذاري سال 1397 به عنوان `سال حمايت از کالاي ايراني` از سوي رهبر معظم انقلاب اسلامي گفت: حمايت از کالاي ايراني مسئله کليدي و مهم براي رشد اقتصادي کشور و در کنار آن تضمين کننده اشتغال است.

وي افزود: يکي از مشکلات اصلي امروز کشور بيکاري است بنابراين تا زماني که توليد در کشور رونق پيدا نکند به طور حتم اشتغالي ايجاد نخواهد شد.

وي ادامه داد: حمايت از توليدات داخلي و خريد کالاي ايراني مي تواند در رشد اقتصاد کشور مثمر ثمر باشد و مي توان گفت يکي از مولفه هاي اصلي خروج اقتصاد از رکود است.

ملکشاهي گفت: حمايت از کالاي ايراني علاوه بر تضمين ايجاد اشتغال، نقدينگي موجود در کشور را نيز به سمت درست هدايت کرده و از معاملات کاذب دور مي کند.

اين نماينده مردم در مجلس دهم افزود: با حمايت از کالا و توليد داخلي، پول هاي خرد در دست مردم نيز به سمت و سوي توليد هدايت شده و در نتيجه رونق اقتصادي در کشور رخ مي دهد و در کنار آن امنيت ملي کشور تضمين مي شود.

رئيس کميسيون قضايي و حقوقي مجلس شوراي اسلامي در ادامه به مبارزه قاطع با قاچاق کالا اشاره کرد و گفت: عامل اصلي اضمحلال کالاي ايراني ورود کالاي قاچاق به کشور است و تا زماني که کالاي قاچاق آزادانه وارد کشور شود حمايت از توليد ملي آن گونه بايد باشد، ممکن نيست.

نماينده مردم کوهدشت در مجلس شوراي اسلامي افزود: واردات کالاي خارجي در کشور آمريکا که عضو کشورهاي تجارت جهاني است ممنوع است يعني وضع قوانين سنگين براي واردات کالا به آمريکا نشان از توجه مسئولان اين کشور به موضوع حمايت از کالاي داخلي دارد.

ملکشاهي افزود: در کشور بايد با هر موضوعي که موجب ضعف توليدات داخلي مي شود قاطعانه برخورد شود .

 حضرت آيت‌الله خامنه‌اي رهبر انقلاب اسلامي در پيامي نوروزي به‌مناسبت آغاز سال 1397 سال جديد را سال « حمايت از کالاي ايراني» نام‌گذاري کردند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آریا ، تاریخ انتشار فروردین 97، کدمطلب: 120180321102057781 ، www.aryanews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۵
0
0
خداکنه که با سال جدید و شار هوشمندانه ای که رهبر معظم انتخاب کردن جلوی قاچاق هم گرفته بشه! هم دست دوستان اقازاده کوتاه بشه از جان و مال مردم
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین