پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۷۸۲۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۷
نماینده مردم شهرستان های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی گفت: برنامه ریزی برای کنترل دقیق تر تمامی ورودی های کالای قاچاق به کشور ضرورت دارد.

شعار سال: علی کاظمی باباحیدری روز جمعه در حاشیه بازدید از قرارگاه نوروزی فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری با شعار 'آرامش بهاری با نظم و امنیت' تاکید کرد: با توجه به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام 'حمایت از تولید کالای ایرانی' بایستی بر روی تمامی مبادی ورودی کالاهای قاچاق به داخل کشور کنترل و نظارت دقیق تری انجام شود.

وی افزود: برای تحقق اهداف پیش بینی شده در شعار امسال، نیروی انتظامی در کنار ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز نقش اصلی را بر عهده دارد.

کاظمی باباحیدری تصریح کرد: به همین منظور نوسازی و تجهیز ساختمان های نیروی انتظامی در چهارمحال و بختیاری بایستی مورد توجه مسئولان باشد. وی یادآور شد: حضور و راه اندازی نیروی انتظامی در شهرهای کاج شهرستان اردل و گهرو از توابع شهرستان کیار در اولویثت قرار گیرد.

نماینده مردم شهرستان های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس اظهار کرد: با حمایت از کالای ایرانی به راحتی می توان زمینه برقراری امنیت اقتصادی در کشور را فراهم کرد.

وی گفت: مدیریت نیروی انتظامی در کنترل جریانات دی ماه 1396 و در حادثه اخیر سقوط هواپیمای شخصی ترکیه ای مسیر شارجه - استانبول که آبریو نظام را نیز حفظ کرد، عالی بود.

هواپیمای شخصی ترکیه ای مسیر شارجه - استانبول 19 اسفند 1396 در کوه هلن منطقه مشایخ شهرستان کیار چهارمحال و بختیاری سقوط کرد و تمامی 11 سرنشین آن کشته شدند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار 3 فروردین 97، کد مطلب: 82869618، www.irna.ir


اخبار مرتبط
برچسب ها: کالای قاچاق ، قاچاق کالا ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۵
0
0
شاید تنها عامل خطرناک برای اقتصاد داخل کشور و همچنین تولید داخلی همین قاچاق کالا باشد که مدت هاست شده است گریبان گیر اقتصاد کشور
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین