پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۶۰۴۱
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴
مدیرکل دفتر صادرات و واردات وزارت صمت سعید عباسپور گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و ضرورت ایجاد تمهیدات لازم برای مقابله با گسترش آن در شرایط حساس کنونی و تامین اقلام مورد نیاز، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی واردات اتانول برای واحد‌های تولیدی آزاد شد.

شعار سال:سعید عباسپور با بیان این مطلب توضیح داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و ضرورت ایجاد تمهیدات لازم برای مقابله با گسترش آن در شرایط حساس کنونی و تامین اقلام مورد نیاز، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی واردات اتانول برای واحد‌های تولیدی آزاد شد.

وی ادامه داد: واحد‌های تولیدی تحت نظارت سازمان حمایت و وزارت بهداشت می‌توانند برای استفاده و تولید مواد ضدعفونی کننده اقدام به واردات اتانول کنند.

عباسپور همچنین توضیح داد: بانک مرکزی موظف به تامین ارز مورد نیاز و گمرک هم موظف به ترخیص این اقلام از گمرکات کشور برای مقابله با کرونا کند.

شعار سال، با اندکی تخلیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی انتخاب، تاریخ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸، کد خبر:۵۳۶۶۳۳، www.entekhab.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین