پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۴۸۹۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۶
استاندار خراسان رضوی گفت: نیروهای مسلح در سایه فرماندهی کل قوا یکپارچه، متحد و مقتدرانه در دفاع از کشور ایستاده‌اند.
شعار سال: استاندار خراسان رضوی گفت: نیروهای مسلح در سایه فرماندهی کل قوا یکپارچه، متحد و مقتدرانه در دفاع از کشور ایستاده‌اند.

علی‌رضا رشیدیان در حاشیه  نشست هم‌اندیشی فرماندهان سپاه و ارتش در استان گفت: تمامی نیروهای مسلح تحت فرماندهی کل قوا رهبر معظم انقلاب در کنار هم به صورت یکپارچه، منسجم، مکمل برنامه دکترین نظامی و دفاعی کشور هستند.

وی با تاکید بر این که هیچ خللی در نیروهای مسلح ما راه ندارد، افزود: هر گستاخی و نگاه بد به این کشور و ملت، پاسخ دندان‌شکنی از سوی نیروهای مسلح ما درپی خواهد داشت و دشمن دست از پا خطا نمی‌کند.

استاندار خراسان رضوی اظهار داشت: رژیم صهیونیستی زمانی که فقط به باریکه غزه تهاجم کرد، نه تنها نتوانست غلبه کند که در مدت کوتاهی مغلوب شد و در جنگ جنوب لبنان 33 روز جنگید اما نهایتا مجبور به عقب‌نشینی شد.

رشیدیان با بیان اینکه دشمن در حد و اندازه ای نیست که با جمهوری اسلامی رو در رو شود، افزود: زیرا می‌داند اگر چنین کند نابود خواهد شد.

وی اظهار کرد: این رژیم منحوس یا برخی کشورهای منطقه که گاه پا فراتر از حد خود می نهد و فراموش می کنند زمانی که همه شرق و غرب یکصدا پشت سر ارتش صدام و رژیم بعثی ایستاد و از هیچ کمکی اعم از نیرو،سلاح و پول دریغ نکرد، ملت انقلابی ایران مردانه ایستاد.

استاندار خراسان رضوی افزود: آنان امروز نیازمند یادآوری تاریخی جنگ تحمیلی دارند با این حال می دانند در مقابل اراده یک ملت انقلابی هیچ شانسی برای خود نمایی ندارند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 9 اردیبهشت 1397، کدخبر: 13970209000178 ، www.farsnews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
0
0
برای ایران سپاه و بسیج و ارتش سه قوای مختلف نیستند بلکه هر کدام برای امنیت و ارامش و قدرت کشور در تلاشند زیر سایه رهبری

س.د۷۶
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۴
0
0
اینکه نیروهای نظامی مستقیما زیر نظر رهبری هستند رو مدیون امام هستیم
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین