پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۸۸۸۰
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۳
علیرضا رشیدیان با صدور پیامی ضمن تسلیت درگذشت حجت الاسلام سید مهدی طباطبایی یاد و نام وی را گرامی داشت.
شعار سال: استاندار خراسان رضوی گفت: مرحوم طباطبایی استاد اخلاق و مرد انصاف،اعتدال ومردانگی بود.

علیرضا رشیدیان با صدور پیامی ضمن تسلیت درگذشت حجت الاسلام سید مهدی طباطبایی یاد و نام وی را گرامی داشت.

در این پیام آمده است:  مرحوم سید مهدی طباطبایی ، استاد اخلاق و مرد انصاف،اعتدال، مردانگی و مروت ، فهم و شجاعت و انسان ممتاز کوی معرفت امروز  اول ماه رمضان بدیار باقی شتافت.

حجت الاسلام سید مهدی طباطبایی را بسیاری می شناسند اما بسیار زمان باید بگذرد تا روزگار چنین شخصیت والایی تربیت کند ،انسانی متخلق به اخلاق حسنه، روحانی فروتن، مردمی و آشنا با دردهای مردم و پیر حق گو و زبان عدالت جو ، مردی که از صفات رذیله ای چون چاپلوسی، تملق و سکوت در مقابل بی عدالتی ها و ظلم و کج رویها دور بود.

توفیق آشنایی با این سید بزرگوار و سفرهای مکرر در محضر ایشان در حج ،جلسات انس،رفاقت و بهره مندی از روح بزرگ و سرشار از معرفت و خلوص این مرد شریف اقتضاء می کند ضمن طلب غفران و رحمت الهی برای این روحانی بزرگوار دعوت کنیم از علمای بزرگوار که رمز عشق و علاقه مردم به روحانیت را در سلوک، اندیشه ، مرام و فهم انسانهای وارسته ای چون سید مهدی طباطبایی جست و جو کنند.

فردی  که در سال های اخیر با تندروی های افراطیون لب به سکوت کشیده و منزوی و حتی مطرود شده بود و گهگاهی درد دل با رفیقان راه می کرد.روحت شاد و قرین رحمت حق ای مرد ضیافت الله.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 28 اردیبهشت 1397، کدخبر: 4299797 ، www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین