پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۴۰۶۹
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۹
استاندار خراسان رضوی گفت: هدف گذاری شده که در استان طی سال جاری ۱۱۰ هزار فرصت شغلی جدید ایجاد شود که سهم فریمان از این میزان، دو هزار و ۲۳۹ مورد است.
شعار سال: استاندار خراسان رضوی گفت: هدف گذاری شده که در استان طی سال جاری ۱۱۰ هزار فرصت شغلی جدید ایجاد شود که سهم فریمان از این میزان، دو هزار و ۲۳۹ مورد است.
علی رضا رشیدیان در  حاشیه جلسه شورای اداری شهرستان فریمان در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به ظرفیت های این منطقه، انتظار تحقق بیشتر از تعهد شهرستان می رود.

وی به ظرفیت های صنعتی، کشاورزی و به ویژه گردشگری فریمان اشاره کرد و گفت: با توجه به تصمیمات خوبی که در این جلسه گرفته شد؛ شاهد تحولات جدیی در حوزه اشتغال و توسعه شهرستان خواهیم بود.

استاندار خراسان رضوی اظهار داشت: سال گذشته به مدد همراهی بخش های دولتی و خصوصی و همکاری بانک ها،  ۱۷ درصد اشتغال کشور معادل حدود ۱۲۴ هزار فرصت شغلی در خراسان رضوی محقق شد.

رشیدیان ادامه داد: علی  رغم تمامی اقدامات موثری که در حوزه اشتغال و کارآفرینی صورت گرفته، هم اکنون ۲۶۰ هزار نفر جویای کار در استان وجود دارد که با توجه به ظرفیت های بی نظیر و موجود باید برای رفع این چالش برنامه ریزی شود.

آخرین برنامه سفر استاندار خراسان رضوی به فریمان، بازدید از پروژه در حال ساخت مصلای این شهر بود. 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 22 خرداد 1397، کدخبر: 716831 ، www.borna.news
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین