پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۵۷۳۱
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰
استاندار خراسان رضوی بر لزوم برنامه ریزی در راستای کاهش فاصله تولید تا سفره در حوزه مواد غذایی، تاکید کرد.
شعار سال: استاندار خراسان رضوی بر لزوم برنامه ریزی در راستای کاهش فاصله تولید تا سفره در حوزه مواد غذایی، تاکید کرد.
 علی رضا رشیدیان در جمع مدیران یکی از بزرگترین زنجیره تولید محصولات طیور کشور با بیان این مطلب افزود: هر چه این فاصله کمتر شود و واسطه ها و دلالان از این فرآیند حذف شوند، به نفع تولید کننده و مصرف کننده نهایی است.
وی اظهار داشت: یکی از اقدامات اساسی که باید در حوزه اقتصاد کلان شکل بگیرد توجه به ظرفیت ها و مزیت های مناطق، نیروی انسانی متخصص، تامین امکانات و زیر ساخت ها، تسهیلات ارزان قیمت و توجه به نیاز بازار است تا این فرصت ها به ارزش افزوده تبدیل شود.
استاندار خراسان رضوی با اشاره به همجواری استان با کشورهای همسایه، از مرز به عنوان یک مزیت منحصر به فرد یاد و تاکید کرد: در حوزه تولیدات دام و طیور باید به گونه ای برنامه ریزی شود که علاوه بر تامین نیازهای داخلی زمینه صادرات آن ها نیز فراهم شود.
رشیدیان تصریح کرد: به هیچ عنوان برای تامین ارز دولتی مورد نیاز جهت واردات نهاده های موردنیاز  کشاورزی و دامی محدودیتی در استان وجود ندارد.
وی به نوسانات اخیر در سطح بازار عرضه اشاره و خاطر نشان کرد: تلاش های قابل تقدیری صورت گرفت تا کالاهای اساسی مورد نیاز مردم تامین شود و از افزایش قیمت غیر متعارف آن جلوگیری شد.
استاندار خراسان رضوی کما کان از همراهی بانک ها برای تامین تسهیلات بخش تولید استان قدردانی کرد و در عین حال خواست با توجه به مشکلات به وجود آمده ، برای اخذ اقساط معوق به ویژه در حوزه کشاورزی مدبرانه تر عمل کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 29خرداد 1397، کدخبر: 719622 ، www.borna.news
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین