پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۱۶۴۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۲
استاندارخراسان رضوی اعلام کرد : تغییر ساعات کار ادارات و بانک های استان که از هفته گذشته تغییر یافته تا اول مردادماه با همین روند ادامه می یابد.
شعار سال: استاندارخراسان رضوی اعلام کرد : تغییر ساعات کار ادارات و بانک های استان که از هفته گذشته تغییر یافته تا اول مردادماه با همین روند ادامه می یابد.

 علی رضا رشیدیان افزود : با توجه به پیش بینی های هواشناسی استان مبنی بر تداوم افزایش دمای هوا در اکثر نقاط استان به ویژه مناطق گرمسیری ساعات کاری ادارات ،بانک ها ، شهرداری ها و سایر موسسات عمومی غیردولتی مشهد و شهرستان های استان تا اول مردادماه از ساعت 6:30 صبح تا 13:30 خواهد بود.

 وی تصریح کرد : پایان ساعت کار اداری برای روزهای پنجشنبه ساعت 12:30 می باشد.

 وی با بیان اینکه ساعات کار بیمارستان ها ، مراکز درمانی ، خدماتی ، امدادرسانی و اورژانس به روال سابق است ، افزود : این تغییر ساعات کاری ادارات و بانک ها از روز سه شنبه 19 تیرماه بر اساس مصوبه هیات وزیران و تقاضای شرکت های توزیع نیروی برق در استان همانند بسیاری از نقاط کشور اجرایی شده است.

 رشیدیان ادامه داد : به منظور افزایش پایداری شبکه برق سراسری ،مدیران دستگاه ها و نهادها باید ضمن رعایت سایر مفاد این مصوبه ، با هدف به حداقل رساندن مصرف برق طی ساعات کاری ،تمامی وسایل سرمایشی و روشنایی غیر ضروری بعد از ساعات کاری را از مدار خارج نموده و در صورت لزوم از ظرفیت دیزل ژنراتورهای اضطراری در مجموعه های خود بهره گیرند و بدین منظور باید تمهیدات مورد نیاز فراهم تدبیر شود.

وی همچنین تصریح کرد : زمان فعالیت مهد کودک ها به تناسب ساعات کاری ادارات تنظیم می شود و بر این مبنا از ساعت 5:45 دقیقه صبح که کودکان را پذیرش می کنند تا 14:15 دقیقه فعال هستند.

 در پی افزایش دمای هوا در استان ، ساعات کاری ادارات ، بانک ها و نهادها و موسسات عمومی و غیر دولتی به صورت موقت و برای مدت یک هفته تغییر کرد که  با تداوم گرما تصمیم بر تمدید مجدد این زمان تا اول مرداد ماه قرار گرفت.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 25 تیر 1397، کدخبر: 729726 ، www.borna.news
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۰
0
0
ا.ف75
واقعا به مردم داره فار میاد با این حجم کاری زیاد و ساعت اداری که هوا هنوز شبه اون موقع
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۳
0
0
کار خوبی بود این تغییر ساعات کاری و خیلی در مصرف برق صرفه جویی شد
س.د76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین