پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۱۴۲۲۱۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶
استاندار تهران از احتمال تغییر ساعات کاری ادارات تهران به ۶:۳۰ از اول مردادماه خبر داد.

شعار سال: محمد حسین مقیمی بعد از ظهر سه شنبه در شورای اداری استان تهران از احتمال تغییر ساعت کاری ادارات تهران به ۶:۳۰ صبح از اول مرداد خبر داد و گفت: البته هنوز این تغییر ساعت قطعی نشده است.

وی گفت: اما به احتمال زیاد از اول مرداد ساعت کار ادارات از شش و نیم آغاز خواهد شد.

نماینده عالی دولت به کاهش ۴۰۰ مگاواتی مصرف برق در پی تغییر ساعت کاری ادارات در تهران اشاره کرد و افزود: برای ما ساعت یک تا ۱۴ عصر مهم است و اگر در بقیه ساعت‌ها مصرف برق وجود داشته باشد، موردی ندارد، دغدغه ما تغییر ساعات اداری نبود بلکه پایین آوردن ساعت پیک مهم ترین دلیل اعلام این تغییر ساعت بود، باید به همه دستگاه‌ها ابلاغ کنیم تا اگر نیاز است بعد از پایان ساعت کاری تا ساعت ۱۴ در اداره خود حضور داشته باشند، حداقل استفاده را بکنند.

مقیمی گفت: با این تغییر ساعت به اندازه تولید دو نیروگاه برق، صرفه‌جویی در مصرف برق صورت گرفت، که رقم قابل توجهی است.

استاندار تهران اضافه کرد: این درست نیست که سالمند یا کودکی در ساختمانی ۱۵ طبقه نتواند از آسانسور استفاده کند و با توجه به شرایط اگر مشکلی برای آنان پیش آید ما چه باید بکنیم، به همین دلیل بود که ما تغییر ساعات کاری ادارات را مطرح کردیم و صرفه‌جویی نیز انجام شد تا ما با قطعی برق شهر مواجه نشویم.

وی گفت: حال علاوه بر صرفه‌جویی ادارات ولی قطعی برق وجود دارد که اگر این صرفه‌جویی انجام نمی‌شد بیش از این با قطعی برق مواجه می‌شدیم.

استاندار تهران اظهار داشت: سازمان بهزیستی، مترو، اتوبوسرانی، شهرداری تهران و بسیاری ارگان‌های دیگر کمک‌های فراوانی به آغاز ساعت در ساعت شش صبح کردند.

وی ادامه داد: خواهش ما این است در این ساعات صرفه‌جویی به نحو احسن انجام شود و ما نیز با کمک وزارت نیرو و سازمان‌های دیگر هر کمکی که از دست‌مان برآید را انجام می‌دهیم تا حتی یک خانه بدون برق نماند.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 27 تیر 97، کد مطلب: 4349785، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۹
0
1
ا.ف75
شیش و نیم صبح اخه! ما چنجا کارم کنیم ولله کمرمون داره خم میشه تو این گرونی ها! هرچی هم میرسیم نمی رسیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۳
0
0
انصافا کاش میذاشتید شبها اخه اون وقت صبح کی بیدار میشه بره دنبال کار
س.د76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین