پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۶۴۸۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۴
استاندار فارس گفت: دستگاه های اجرایی استان فارس باید با بهره گیری از ظرفیت قانون بودجه سال ۱۳۹۷ پروژه های نیمه تمام استان را به بخش خصوصی واگذار کنند تا این پروژه ها هرچه سریعتر به نتیجه برسد.
شعار سال: استاندار فارس گفت: دستگاه های اجرایی استان فارس باید با بهره گیری از ظرفیت قانون بودجه سال ۱۳۹۷ پروژه های نیمه تمام استان را به بخش خصوصی واگذار کنند تا این پروژه ها هرچه سریعتر به نتیجه برسد.
 مهندس اسماعیل تبادار در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان در ادامه به تبصره ۱۹ قانون بودجه سال ۱۳۹۷ اشاره کرد و افزود: پروژه های نیمه تمام استان باید در راستای اجرای این تبصره و با مشارکت و کمک بخش خصوصی به بهره برداری برسد.
نماینده عالی دولت در استان فارس ادامه داد: یکی از استان هایی که در سال گذشته این طرح را شروع کرد استان فارس بود و تاکنون مجموعه سعدیه، موزه مشاهیر  و برخی پروژه های ورزشی را به بخش خصوصی واگذار کرده ایم و تالار بزرگ شیراز را نیز در آینده نزدیک به این بخش واگذار خواهیم کرد.
مهندس تبادار تاکید کرد: باید با بهره گیری از ظرفیت قانون بودجه و با مشارکت بخش خصوصی پروژه های نیمه تمام استان را به نتیجه برسانیم.
وی افزود: براساس تصمیمات اتخاذ شده در راستای اجرایی شدن تبصره 19 قانون بودجه، مدیران دستگاه های اجرایی متولی واگذاری پروژه ها به بخش خصوصی مصونیت قضایی خواهند داشت که این امر اطمینان خاطری را منطبق بر قانون برای مدیران ایجاد خواهد کرد تا در این خصوص اهتمام بیشتری داشته باشند البته در این زمینه باید منطبق بر قانون اقدام شود.
استاندار فارس یادآور شد: همچنین سرمایه گذارانی که در تکمیل پروژه های تبصره 19 قانون بودجه مشارکت داشته باشند از معافیت 10 ساله برخوردار خواهند شد و بر اساس این تبصره تغییر کاربری در پروژه هایی که جذابیت در سرمایه گذاری ایجاد می کند، امکان پذیر خواهد بود.
مهندس تبادار با بیان اینکه 336 میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت از محل اعتبارات توسعه پایدار روستایی به فارس اختصاص داده شده است، گفت: از این مبلغ، 272 میلیارد تومان در راستای توانمندسازی و اجرای فعالیت های اقتصاد مشارکتی و 40 میلیارد تومان نیز اعتبارات عمرانی است که در 29 شهرستان استان قابل پرداخت می باشد.
استاندار فارس ادامه داد: علاوه بر این مبلغ تلاش خواهیم کرد تا از ظرفیت بنیاد مستضعفان و جانبازان و همچنین حوزه اقتصادی کمیته امداد امام خمینی (ره) و هر مجال دیگری که بتوانیم زمینه ایجاد اشتغال را فراهم کنیم بهره بگیریم.
وی تاکید کرد: فرمانداران نیز باید با تلاش بیشتر، از ظرفیت خیرین به خوبی استفاده کنند و ضمن تکریم، انگیزه لازم برای مشارکت و سرمایه گذاری در پروژه ها را فراهم کنند.
مهندس تبادار در ادامه بر ضرورت تدوین سند آمایش سرزمینی استان تاکید کرد و گفت: تدوین سند راهبردی برای استان در حوزه های مختلف اعم از عمرانی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی بسیار حائز اهمیت بوده و نقشه راه 15 ساله ای را بر اساس نظرات نخبگان، دانشگاهیان و مدیران و صاحب نظران ترسیم می کند که مشاور طرح باید تلاش کند با دقت هرچه تمام تر و کنکاش مستمر در همه حوزه ها و تلفیق موضوعات نقشه راهی قابل اطمینان برای استان طراحی و تدوین کند.
نماینده عالی دولت در استان فارس همچنین با بیان اینکه استان فارس استانی است که از نظر جایگاه انرژی به خصوص انرژی فسیلی در تنگنا است، اظهارکرد: هر راهکار و راهبردی که بتواند فارس را در بهره گیری از این انرژی بهره مند کند مورد استقبال قرار خواهد گرفت و باید در سند آمایش سرزمینی مورد توجه قرار گیرد و پیشنهادات لازم ارایه شود.
مهندس تبادار در ادامه ایجاد اشتغال را یکی از ضروریات مهم امروز جامعه دانست و گفت: مدیران دستگاهها در شرایط سخت کنونی باید جانانه وارد میدان شوند و در راستای ایجاد اشتغال با اهداف و همتی والا شرایط را مهیا و تسهیلات لازم برای حضور بخش خصوصی را فراهم کنند.
وی ادامه داد: ایجاد اشتغال و رفع مشکلات مردم نباید شعاری باشد بلکه باید در عمل اثبات و زمینه را برای سرمایه گذاری تسهیل کنیم.
استاندار فارس گفت: نیت کار برای مردم در همه مدیران وجود دارد و این موضوع نیز باید درکل بدنه کاری ادارات نیز ساری و جاری باشد.
مهندس تبادار با بیان اینکه امروز روز زنگ تفریح نیست بلکه روز تلاش مضاعف است، افزود: مدیران باید تلاش، کوشش و شجاعت را در دستور کار خود قرار دهند و در راستای گره گشایی از کار مردم گام بردارند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 14 مرداد 1397، کدخبر: 737188 ، www.borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۶
0
0
ا.ف75
واقعا چرا زودتر از این ها این کارو نکردین؟ که الان بخواین منت خصوصی هارو بکشین؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۶
0
0
خدارو شکر امیدوارم فقط حرف نباشه
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین