پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۵۵۲۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۲:۵۵
استاندار فارس گفت: با قانون بازنشستگی مدیران مشکلی ندارم و استقبال می کنم اما تا آخرین لحظه در مسیر توسعه حرکت می کنم.

شعارسال: اسماعیل تبادار صبح چهارشنبه در نشست هم اندیشی با مدیران مسئول رسانه های استان فارس گفت: رسانه ها حلقه واسط مردم با مسئولین هستند و همیشه از رسانه ها به عنوان افراد با اندیشه مشورت گرفته ام.

وی ادامه داد: سطح و آگاهی اصحاب رسانه استان فارس کم نظیر است و در این راستا حریت و آزادمنشی می تواند اعتماد عمومی را به رسانه بیشتر کند.

استاندار فارس یادآور شد: تاکید بر مدیران استان نیز داشته ام که این همسایگی با رسانه ها وجود داشته باشد و اگر مردم به رسانه اعتماد داشته باشند و مسئولین نیز شناخت کافی داشته باشند و از انتقادات منصفانه استقبال کنند به طور حتم موفق خواهیم بود.

تبادار یادآور شد: امروز از روزهای سخت رسانه ای است زیرا شاهد بحران های جدید از جانب دشمنان هستیم و امروز متاسفانه دشمنان به باور رسیده اند که برای دشمنی نیاز به کار فیزیکی نیست بلکه همین تبلیغات و فضای مجازی می تواند مردم را تحریک کند.

وی افزود: نگران هستیم که هر موضوع اندک از جانب فضاسازی دشمنان تبدیل به بحران شود و امروز وقتی نگاه ما به جامعیت انقلاب اسلامی است همه سلایق باید کنار برود و انسجام و وحدت جایگزین شود.

استاندار فارس با اشاره به وضعیت استان فارس نیز گفت: موضوع سیاست زدگی و سیاسی کاری مشکل فارس بوده و از همان اول شروع به کار نیز تاکید بر دور بودن از این فضا داشتم و باندبازی را کنار زدم در حالیکه حتی بسیاری از من انتظارات داشتند.

تبادار تاکید کرد: فارس به شدت نیازمند زیرساخت است و ناچار هستیم که آمار دهیم اما باید دقت کنیم که آمار مبانی درست داشته باشد.

وی افزود: راه ها و ریل را نمی توانیم به عنوان زیرساخت فراموش کنیم و امروز نیز در حال توسعه این مهم هستیم و ریل اقلید به یزد و شیراز به بوشهر و شیراز به عسلویه در دستور کار است که در سال جاری اقلید به یزد متصل می شود.

استاندار فارس یادآور شد: برای توسعه گردشگری نیازمند فرودگاه و ترمینال هوایی قوی هستیم که بسیاری از وقت خود را در مسیر توسعه زیر ساخت ها قراردادم.

تبادار ادامه داد: در اوج نیستیم اما نگاه مسئولین به زیرساخت ها است همیشه طرفدار محیط زیست بوده و هستم.

وی با اشاره به موضوع بازنشستگی نیز گفت: ۲ ماه نیز یکی از اعداد ۴ سال است که تاروزیکه این مسئولیت را دارم با تمام توان حرکت می کنم و از طرفی نیز از این قانون استقبال می کنم.

استاندار فارس تاکید کرد: تا روزیکه در فارس هستم مسیر توسعه استان را ادامه می دهم.

تبادار در موضوع اتفاقات روز گذشته نیز گفت: مشکلی با بیان چالش ها توسط مردم ندارم اما باید مراقب بود که دشمنان سوء استفاده نکنند و در این راستا رسانه می توانند تاثیر فراوان داشته باشند.

وی تاکید کرد: بنیان دمکراسی در رسانه شکل گیرد زیرا پایه دمکراسی است زیرا اگر رسانه چشم بینا باشد مدیران نیز تلاش بیشتر می کنند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار: 10 مرداد 1397 ، کد خبر: 4362661 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Arab Emirates
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۶
0
0
ا.ف75
بازنشسته شدین ولی نمیرین! جوون ها چیکار کنن با این صندلی های پر شده از بازنشسته؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۶
0
0
بازنشستگان با شما مشکل دارن
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین