پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۵۱۷۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰
استاندار فارس اظهارداشت: صیانت و رونق بخشیدن به مجتمع های تولیدی و صنعتی فعال و حفظ شرایط موجود آن ها در اولویت کاری مدیریت ارشد استان قرار دارد که در این زمینه اقدامات و مشوق هایی پیش بینی شده است.
شعار سال: استاندار فارس اظهارداشت: صیانت و رونق بخشیدن به مجتمع های تولیدی و صنعتی فعال و حفظ شرایط موجود آن ها در اولویت کاری مدیریت ارشد استان قرار دارد که در این زمینه اقدامات و مشوق هایی پیش بینی شده است.
 مهندس اسماعیل تباداردر جریان بازدید از مجتمع صنعتی میر مطهری در منطقه سیاخ دارنگون شیراز افزود: بازدید از مجتمع های تولیدی و صنعتی با هدف تلاش برای رفع موانع پیش روی آن ها انجام می شود.
وی ادامه داد: توجه به اتمام پروژه های صنعتی نیمه تمام و رسیدن واحدها و مجتمع های تولیدی به ظرفیت اسمی تولید محصولات از مهمترین دغدغه های مورد نظر مدیریت ارشد استان است که برنامه ریزی های لازم در این زمینه در کارگروه رفع موانع تولید استان صورت گرفته است.
نماینده عالی دولت در استان فارس همچنین با تاکید بر لزوم توجه به مقوله اشتغال از سوی همه دستگاه های اجرایی استان به عنوان نیاز امروز جامعه گفت: حفظ، فعال ماندن و توسعه مجتمع های تولیدی می تواند علاوه بر اثرگذاری در توسعه اقتصادی استان، زمینه های مستقیم و غیرمستقیم اشتغال را فراهم کند که این اقدام در دستور کار است.
مجتمع صنعتی میر مطهری از سال 1362 فعالیت خود را آغاز کرده و زمینه طراحی، محاسبه، ساخت و نصب انواع سازه های فلزی سوله، پل و انواع پلتفرم و سازه های پیچ و مهره ای فعالیت دارد.
مهندس تبادار همچنین از روند ساخت عرشه های فلزی پل های کیلومتر 19 و 36 محور مهر- گله دار- دارالمیزان که توسط مجتمع صنعتی میرمطهری در حال ساخت است، بازدید کرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 9 مرداد 1397، کدخبر: 735411 ، www.borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۰
0
0
ا.ف75
واقعا استان فارس میتونه در زمینه صنعتی الگوی سایر استان ها بشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین