پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۲۵۱۱۴۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۱
به نقل از سازمان امور دانشجویان، محمدحسن علیزاده در جمع نمایندگان انجمن های ورزشی دانشگاههای سراسر کشور گفت: اداره کل تربیت بدنی در راستای ترویج نهضت داوطلبی، ۷۰ درصد امور فنی و اجرایی المپیاد ورزش همگانی تابستان ۹۸ را به دانشجویان داوطلب واگذار کرد و این اقدام در برگزاری بهتر این رویداد ورزشی بسیار موفقیت آمیز بود.
شعارسال: مدیرکل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان گفت: المپیاد قهرمانی دانشجویان سال آینده در دانشگاه گیلان برگزار می شود.
 
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان امور دانشجویان، محمدحسن علیزاده در جمع نمایندگان انجمن های ورزشی دانشگاههای سراسر کشور گفت: اداره کل تربیت بدنی در راستای ترویج نهضت داوطلبی، ۷۰ درصد امور فنی و اجرایی المپیاد ورزش همگانی تابستان ۹۸ را به دانشجویان داوطلب واگذار کرد و این اقدام در برگزاری بهتر این رویداد ورزشی بسیار موفقیت آمیز بود.
 
وی با اشاره به برگزاری المپیاد قهرمانی دانشجویان در دانشگاه گیلان در تابستان سال ۹۹ گفت: پیش بینی می شود ۸۰۰۰ دانشجو در این رویداد مهم شرکت کنند که برای برگزاری باشکوه این رویداد در نظر داریم حداقل ۵۰ درصد امور اجرایی و فنی المپیاد را به داوطلبین دانشجو واگذار کنیم.
 
مدیرکل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان با اشاره به اینکه انجام رویدادهای بزرگ ورزشی بدون حضور داوطلبان و اتکای صرف به نیروهای رسمی و اداری ممکن نیست گفت: افزایش مهارت های مدیریتی، مسئولیت پذیری اجتماعی، افزایش روحیه کار گروهی و حضور در محیط با نشاط اجتماعی از انگیزه های داوطلبان ورزشی برای شرکت در این رویدادها به شمار می رود.
 
علیزاده اظهار داشت: استفاده از ظرفیت های داوطلبان ورزشی در رویدادهای بین المللی  مانند المپیک ها و مسابقات جهانی، امری رایج و مرسوم است و ما باید بیشتر در زمینه نهضت داوطلبی فرهنگ سازی و برنامه ریزی کنیم.

 
شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری   مهر ،تاریخ انتشار:    28 آذر 1398،کدخبر:    4801615 ، www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Germany
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۳
0
0
این المپیادها ته کشکیه کسی چیزی از توش در نمیاره برای پیشرفت مملکت
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین