پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۲۶۷۸۵۴
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸
مدیر کل تربیت بدنی وزارت علوم گفت: در بخش سخت افزاری تلاش کردیم که پروژه‌های زودبازده را در دستور کارمان قرار بدهیم و تقریبا ۵۴ زمین چمن مصنوعی و روباز که جزو پروژه زودبازده است، به دانشگاه‌ها اضافه شد.
شعار سال: مدیر کل تربیت بدنی وزارت علوم گفت: در بخش سخت افزاری تلاش کردیم که پروژه‌های زودبازده را در دستور کارمان قرار بدهیم و تقریبا ۵۴ زمین چمن مصنوعی و روباز که جزو پروژه زودبازده است، به دانشگاه‌ها اضافه شد.

محمد حسین علیزاده سرپرست فدراسیون ورزش دانشگاهی و مدیرکل تربیت بدنی وزارت علوم پیرامون فعالیت‌های ورزشی که در سال ۹۸ در زمینه ورزش دانشگاهی انجام گرفته است گفت: ما اساس برنامه هایمان را گذاشتیم بر افزایش مشارکت دانشجویان در فعالیت‌های ورزشی و جسمانی منتهی تحقق این هدف برای ما نیازمند این هست که ما هم برنامه‌های لازم را داشته باشیم هم تجهیزات و ابزار مناسب را برای دانشجویان دختر وپسر فراهم کنیم.

وی افزود: ما در بخش سخت افزاری تلاش کردیم که پروژه‌های زودبازده را در دستور کارمان قرار بدهیم که در سال ۹۷ شروع شد و ۹۸ تقریبا ۵۴ زمین چمن مصنوعی و روباز که جزو پروژه زودبازده هست به دانشگاه‌ها اضافه شد. ویژگی این پروژه‌ها این است که در کنار خوابگاه دانشجویان با دسترسی بسیار آسان و با نور شبی که دارد تا پاسی از شب می‌تواند مورداستفاده دانشجویان قرار بگیرد. ضمن اینکه ماندگاری این امکانات و تجهیزات نیاز به نگه داری ویژه‌ای هم ندارد. البته این. پروژه‌ها تا سال ۹۹ هم ادامه خواهد داشت و ما درپایان پروژه نزدیک به ۸۰ زمین چمن مصنوعی و روباز را تحویل دانشگاه خواهیم داد برای اینکه از این نظر دانشجویان بتوانند از هر زمانی برای فعالیتشان استفاده کنند که مورد استقبال هم قرار گرفت.

علیزاده اظهار داشت: از دیگر برنامه‌هایی که در پروژه زودبازده مد نظر بود و تا حدی اجرایی شد، اتاق‌های بدن سازی بود که الان بالغ بر ۱۰۰ دانشگاه این اتاق‌ها را در مکان خوابگاه‌ها و نزدیک خوابگاه‌ها با هدف دسترسی آسان دانشجویان دارند استفاده می‌کنند ما در سال ۹۹ برنامه مان این است که تمامی دانشگاه‌ها این اتاق‌ها را داشته باشند.

مدیرکل تربیت بدنی وزارت علوم ادامه داد: در سال ۹۸ برنامه‌های خودمان را دنبال می‌کردیم از باب پروژه‌هایی که دفتر عمرانی وزارت خانه انجام می‌داد در این بخش هم ما در سال ۹۷، ۸ میلیارد سرمایه گذاری کردیم و در سال ۹۸ برنامه ما بود که اگر محقق بشود ما بتوانیم ۱۸ میلیارد در این بخش به دانشگاه کمک کند که برنامه هایش آماده است منتظر سازمان برنامه هستیم که ان شالله ابلاغ شود هم با کمک صندوق رفاه دانشجویان اداره دانشجویان و اداره کل عمران وزارتخانه این‌ها شکل گرفته و می‌توانم بگویم که خوشبختانه تلاش خوبی بود که به استفاده برسد.

وی گفت: در بخش‌های نرم افزاری برنامه مان این است که علاوه بر رقابت‌هایی که در دانشگاه‌ها هست ما بتوانیم دانشجویان را در فعالیت‌ها ببینیم. در ۹۸ المپیاد همگانی را گذاشتیم که رشته‌های جدید که مورد علاقه دانشجویان هست در دانشگاه همدان اجرا شد که در دانشگاه الزهرا این رقابت‌ها برای ۲ هزار دانشجوی دختر اجرایی شد و در دانشگاه همدان با همین میزان پسر انجام پذیرفت که المپیاد موفقی بوده و ان شالله المپیاد بعدی در سال ۱۴۰۰ برگزار می‌شود که حداقل تعداد آن ۶ هزار دانشجو است.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ انتشار: 7 فروردین 1399، کدخبر: 835722 ، www.snn.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین