پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۲۵۳۴۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۶
مدیرکل امور دانشجویان غیر ایرانی گفت: اخیرا برای تسهیل قانون تردد اتباع بیگانه نشست هایی در دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی داشته ایم و قرار شد طرحی به هیئت دولت ارائه دهیم.
شعارسال: مدیرکل امور دانشجویان غیر ایرانی گفت: اخیرا برای تسهیل قانون تردد اتباع بیگانه نشست هایی در دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی داشته ایم و قرار شد طرحی به هیئت دولت ارائه دهیم.
 
عبدالحمید علیزاده گفت: یک معضلی که برای پذیرش دانشجویان خارجی با آن مواجه هستیم و درعرصه رقابت با رقبای منطقه ای مانع پیش پای ما و دانشگاه های ما است قانون تردد اتباع بیگانه است.
 
وی ادامه داد: این قانون مصوب سال ۱۳۱۰ است. اخیرا در این خصوص نشست‌هایی در دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی و نقشه جامع علمی کشور داشته ایم و قرار شد یک طرحی در این باره به کمیسیون علمی و فناروی هیئت دولت ارائه دهیم تا در این قانون تسهیل و گشایشی ایجاد شود.
 
مدیرکل امور دانشجویان غیر ایرانی سازمان امور دانشجویان درباره آخرین وضعیت ایجاد موسسات جذب دانشجوی نیز خارجی گفت: آیین نامه موسسات تصویب شده منتظریم در اولین فرصت فراخوان عمومی دهیم افراد و علاقمندان حقیقی و حقوقی این موسسات مجوز اخذ کرده و شرکت ثبت کنند و از اقصاء نقاط دنیا دانشجو جذب کرده و به دانشگاه های ما معرفی کنند.
 

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری   مهر،تاریخ انتشار:    12 دی   1398،کدخبر: 4813977   ، www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
0
0
دانشجویی نمیاد از خارج با این اوضاع سیاسی مگر اینکه خودمون به زور بیاریمش
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین