پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۳۶۱۲۳۶
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۸
معاون بین الملل و امور دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی با رئیس جمهور عراق دیدار کرد.این مذاکره درخصوص راه اندازی شعبه دانشگاه آزاد اسلامی در اقلیم کردستان عراق بود.
شعار سال:به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر علاءالدین بروجردی معاون بین الملل و امور دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی روز دوشنبه ۵ مهرماه با دکتر برهم صالح رئیس جمهور عراق دیدار کرد و پیام دکتر علی اکبر ولایتی را تسلیم وی کرد.

هدف از این دیدار راه اندازی شعبه دانشگاه آزاد اسلامی در اقلیم کردستان عراق بود که با استقبال رئیس جمهور کشور عراق مواجه شد و دکتر برهم صالح دستورات لازم در این خصوص را صادر کرد.

دکتر بروجردی پس از این دیدار ابراز امیدواری کرد که در کمترین زمان ممکن راه اندازی شعبه دانشگاه آزاد اسلامی در اقلیم کردستان محقق شود.

همچنین در این راستا، دکتر بروجردی با وزیر علوم اقلیم کردستان دیدار خواهد کرد و در زمینه اقدامات اجرایی راه اندازی دانشگاه مذاکره خواهد کرد.

سیاست دائمی دانشگاه آزاد اسلامی، حضور گسترده در منطقه با هدف انتقال دانش و مبادلات علمی و پژوهشی با کشور‌های همسایه است که در آینده با دیگر کشور‌ها نیز عملی خواهد شد.

در این سفر آقای هادوی مشاور دکتر ولایتی رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر بروجردی را همراهی می‌کند.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی، تاریخ انتشار:5 مهر ۱۴۰۰، کدخبر:973، iau.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین