پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۷۶۸۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۴
مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات ساخت مسکن به مددجویان استان سمنان پرداخت‌شده است گفت: ۱۹۵ درصد از تعهدات کمیته امداد در بهسازی منازل مسکونی مددجویان محقق شد.
شعار سال: مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات ساخت مسکن به مددجویان استان سمنان پرداخت‌شده است گفت: ۱۹۵ درصد از تعهدات کمیته امداد در بهسازی منازل مسکونی مددجویان محقق شد.
 سید جواد رضوی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تأمین مسکن برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد استان سمنان یکی از مهم‌ترین رویکردهای این نهاد است.

وی با بیان اینکه سال گذشته بالغ‌بر 300 میلیون تسهیلات ساخت مسکن به مددجویان استان سمنان پرداخت شد افزود: در این راستا 75 نفر از مددجویان متقاضی مسکن صاحب‌خانه شدند.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان بیان کرد: فقرزدایی و رفع محرومیت یکی دیگر از اهداف مهم کمیته امداد استان سمنان در این عرصه است و بالغ‌بر 3 میلیارد و 660 میلیون تومان در این بخش هزینه شده است.

وی تعهد کمیته امداد برای مقاوم‌سازی و بهسازی منازل مسکونی مددجویان را 523 واحد در سال گذشته اعلام کرد و گفت: کمیته امداد توانست یک هزار و 10 واحد مسکونی را طی یک سال گذشته مقاوم‌سازی و بهسازی کند.

رضوی با اشاره به اینکه 195 درصد از تعهدات کمیته امداد در این بخش محقق شده است اضافه کرد: این پروژه بااعتباری بالغ‌بر 366 میلیون تومان اجرایی شد و باید در این بخش نسبت به توسعه مشارکت‌های مردمی و خیران استان اقدامی اساسی انجام دهیم.

وی با بیان اینکه امسال برای مقاوم‌سازی 120 واحد مسکونی مددجویان تحت پوشش برنامه‌ریزی کردیم ابراز داشت: اصلاح بافت‌های فرسوده شهری و روستایی برای جلوگیری از خطرات ناشی از سیل، زلزله و سایر بلاهای طبیعی در دستور کار دولت قرار دارد که در این راستا کمیته امداد نیز همکاری لازم برای تسهیل این امر برای مددجویان استان را انجام می‌دهد.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان تصریح کرد: مشارکت خیران در این بخش می‌تواند نسبت به‌سرعت دهی و ارتقای سطح کیفی مصالح بهسازی و مقاوم‌سازی منازل مددجویان تأثیرگذار باشد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 23 اردیبهشت 1397، کدخبر: 1724899 ، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۶
0
0
باید این طرح ها در تمامی استان ها اجرا بشه تا در برابر زلزله مقاوم بشن
ا.ف75
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۵
0
0
اینکه به اینها وام میدهند اگر همراه دادن معمارو مهندس به اینه اباشه به نظرم بیشتر بهشون کمک می کنه
م.ص76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین