پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۹۵۹۶
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶
نماینده سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس با بیان اینکه جاده‌های روستایی و شهری این استان دارای نواقصی است، گفت: مسئولان باید نسبت به رفع آن‌ها اهتمام بیشتری داشته باشند.

شعارسال: احمد همتی صبح جمعه در نشست ستاد بازآفرینی استان سمنان به میزبانی استانداری و با حضور وزریر راه و شهرسازی ضمن تأکید بر ضرورت بهسازی راه‌های استان به‌خصوص در حوزه راه روستایی، بیان کرد: تعریض و نوسازی راه‌های استان امروز با نواقصی روبرو است که امیدواریم اهتمام دولت‌مردان به این امر بیشتر شود.

وی بابیان اینک وزارت راه برای رفع چالش‌های حوزه راه در استان سمنان باید تدبیری بیندیشد، افزود: این استان سالانه میزبان میلیون‌ها زائر است لذا معتقد هستیم که باید نسبت به دیگر استان‌های کشور نگاه ویژه‌ای را از سوی وزارت راه شاهد باشد.

ضرورت اختصاص یک هواپیما به سمنان

عضو خانه ملت در دیگر بخش سخنان خود به‌ضرورت تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام حوزه راه و شهرسازی استان سمنان نیز اشاره کرد و گفت: تکمیل پروژه‌های حوزه راه می‌تواند به توسعه اقتصادی و گردشگری منجر شود.

همتی افزود: طرح‌هایی مانند شاهرود- آزادشهر، جاده نظامی سمنان، فیرزوکوه-سمنان، گرمسار- زمین دشت- فیروزکوه، دامغان- معلمان و ... در زمره طرح‌هایی هستند که تکمیل کردنشان می‌تواند به استان سمنان رونق جدی ببخشد.

وی خواستار نگاه ویژه به فرودگاه سمنان نیز شد و افزود: این فرودگاه می‌تواند در مواقع بحرانی به‌مثابه فرودگاه معین تهران نیز عمل کند و لذا تکمیل آن دارای اهمیت است از سوی دیگر از وزارت راه می‌خواهیم تا یکی از هواپیماهایی که به‌تازگی به ایران داده‌شده به سمنان اختصاص دهد.

ضرورت رفع نواقص در بخش مسکن

نماینده سمنان، سرخه و مهدی‌شهر در مجلس بخش دیگر سخنان خود را به مقوله مسکن و شهرسازی اختصاص داد و بابیان اینکه در بحث مسکن استان سمنان دچار ضعف‌هایی هستیم، گفت: باید این ضعف‌ها با تعامل و اهتمام بیشتر مسئولان رفع شود.

همتی بابیان اینکه نقشه راه برای رفع مشکلات نیاز ضروری است، بیان داشت: ما در استان حداقل باید معاونت بازآفرینی شهری در سمنان داشته باشیم که بتوانیم به اجرای طرح‌های این حوزه امیدوار شویم لذا با شرایط کنونی که شاهد اجرا نشدن قانون در این حوزه هستیم، ظاهراً کاری پیش نخواهد رفت.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 26مرداد1397 ، کدخبر: 4376743: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۸
0
0
ا.ف75
خب خوبه که میدونید! برای اصلاحش چه برنامه هایی دارین؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۵
0
0
واقعا راه های خطرناکی داره بعد با وضع این راهه اتصادف زیاد میشه میگین مردم مشکل دارن م.ق71
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۶
0
0
این مسیر های غیر استاندارد جان هزار نفرو تا حالا گرفته م.ق71
ناشناس
Germany
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۵
0
0
مشکلات جاده ای در کشور ما خیلی زیادن و باعث صدمات زیادی میشن که باید برای برطرف کردنشون کمی به وزارت راه و شهرسازی فشار اورد
م.ا75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین