پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۴۸۴۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۸
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان، گفت: ۵۶طرح مدرسه‌سازی در استان اجرا می‌شود که ۳۰ طرح ازاین‌بین با مشارکت خیران در حال تکمیل هستند.

شعار سال: سعید هژبری درباره طرح‌های در دست اجرای اداره کل نوسازی مدارس استان سمنان، بیان کرد: ۵۶ طرح در دست‌ساخت این اداره کل در سطح استان وجود دارد که ۳۰ طرح ازاین‌بین با مشارکت ۲۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خیران در حال تکمیل هستند.

وی خواستار افزایش سهم خیران از مدرسه‌سازی در سطح استان سمنان شد و افزود: بهسازی مدارس فرسوده شهری و روستایی و همچنین بهبود فضاهای آموزشی در کنار ساخت مدارس جدید نیازمند مشارکت بیشتر خیران است.

وجود ۳۰۹ خیر مدرسه‌ساز در استان سمنان

مدیرکل نوسازی مدارس استان سمنان بابیان اینکه نرخ مشارکت خیران در مدرسه‌سازی کشور ۳۰ درصد و در این استان ۵۰ درصد است که سهم قابل قبولی محسوب می‌شود و جای تقدیر دارد، تأکید کرد:با بهره‌برداری از طرح‌های این اداره کل ۲۱۶ کلاس درس با ۴۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع به ظرفیت آموزشی استاناضافهخواهدشد.

هژبری بابیان اینکه این میزان فضای درسی، سرانه فضاهای آموزشی استان سمنان را افزایش می‌دهد، تأکید کرد: خیران مدرسه‌ساز استان تا امروز بیش از ۶۷ میلیارد تومان در بخش‌های مختلف شامل مدرسه‌سازی و یا تکمیل فضاهای آموزشی و بهبود آن‌ها مشارکت داشته‌اند.

وی افزود: استان سمنان ۳۰۹ خیر مدرسه‌ساز دارد که از بین آن‌ها ۲۳۶ نفر مرد و مابقی زن هستند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 6 مرداد 97، کد مطلب: 4359337: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۶
0
0
خدارو هزار مرتبه شکر تحصیل خوب از دست آورد های انقلابمونه
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۶
0
0
این واقعا حق بچه هاست مدرسه خوب ومعلملی خوب م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین