پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۵۵۲۷
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۸
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان از کمبود اعتبار برای خرید تجهیزات در هنرستان‌های این استان خبر داد.
شعار سال: مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان از کمبود اعتبار برای خرید تجهیزات در هنرستان‌های این استان خبر داد.

محمد چگنی ظهر سه شنبه در شورای آموزش و پرورش لرستان در سخنانی با بیان اینکه ۱.۵ سال پیش بود که تفاهم نامه ای با ستاد اجرایی فرمان امام(ره) منعقد کردیم تا همکاری برای جمع آوری مدارس کپری در سطح استان داشته باشند اظهار داشت: بخشی از این تفاهم نامه نیز برای کمک به تجهیز هنرستان های فنی حرفه ای بود.

وی با بیان اینکه در این راستا چندین بار پیگیری کردیم گفت: در این رابطه فعلا اقدامی صورت نگرفته و سازمان مرکزی نوسازی مدارس نیز ۲۶۲ میلیون تومان برای خرید تجهیزات هنرستانی حدود یک ماه پیش به استان ابلاغ کرده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان بیان داشت: با اختصاص این اعتبار در حال خرید تجهیزات مورد نیاز برای هنرستان های استان هستیم.

چگنی با بیان اینکه برای خرید تجهیزات برای هنرستان ها اعتبار مطلوبی پیش بینی نشده است گفت: در استان نیز، اعتبارات این حوزه سالانه بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان اختصاص پیدا می کند.

وی گفت: در این راستا استانداری لرستان برای خرید تجهیزات هنرستانی به ما کمک کند و نوسازی مدارس لرستان با مساعدت سازمان مرکزی نیز اقدام به خرید این تجهیزات برای هنرستان های استان خواهد کرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 29 خرداد 1397، کدخبر: 4325042 ، www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین