پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۵۶۰۹
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۵
آموزش و پرورش و دانشگاه لرستان به عنوان برگزارکنندگان کنکور وظیفه دارند شرایط لازم را جهت برپایی مطلوب این آزمون فراهم کنند.

شعار سال: استاندار لرستان گفت: در حال حاضر رتبه آموزشی استان در امتحانات کتبی نهایی ۳۲ بوده و در این زمینه ضعیف هستیم.

سید موسی خادمی صبح شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان بر لزوم هدف‌گذاری برای آموزش و پرورش استان تاکید کرد و اظهار داشت: برای تعلیم و تربیت باید هدف‌گذاری‌ کنیم اگر هدف داشته باشیم می‌توانیم بررسی کنیم که وضعیت‌مان چه تغییری کرده و به کجا رسیده‌ایم.

وی بیان داشت: در حال حاضر رتبه آموزشی استان در امتحانات کتبی نهایی ۳۲ بوده و در این زمینه ضعیف هستیم.

استاندار لرستان بر لزوم برپایی مطلوب کنکور در استان تاکید کرد و گفت: آموزش و پرورش و دانشگاه لرستان به عنوان برگزارکنندگان کنکور وظیفه دارند شرایط لازم را جهت برپایی مطلوب این آزمون فراهم کنند.

خادمی در ادامه بر ضرورت بازسازی و بهسازی مدارس استان تاکید کرد و بیان داشت: برای ساخت مدارس مناطق سیل‌زده استان باید هرچه سریع‌تر زمین آنها تعیین تکلیف شود تا خیرین شروع به ساخت و ساز کنند.

وی از راه و شهرسازی خواست به موضوع بازسازی و بهسازی مدارس استان ورود پیدا کرده و در این رابطه کمیته امنیتی تشکیل شده تا تمهیدات لازم اندیشیده شود.

خادمی در ادامه بر لزوم تشکیل جلسه معاون سیاسی با تمامی دستگاه‌های فعال فرهنگی و اجتماعی برای برنامه‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان تأکید کرد و ادامه داد: این دستگاه‌ها برنامه‌های خود را ارائه و در طول تابستان اجرا کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی پرسنا، تاریخ 1 تیر 98، کد مطلب: 38339:www.porsna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین