پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۹۸۱۷
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۲:۲۴
مدیر آموزش و پرورش بروجرد، گفت: ۶۰ درصد مدارس بروجرد فرسوده هستند.

شعارسال: محمد مهرافزون صبح پنجشنبه در شورای اداری آموزش و پرورش بروجرد که در محل سالن اجتماعات این واحد برگزار شد، اظهار داشت: در حال حاضر ۳ هزارو ۴۱۱ معلم، ۵۴ هزار دانش آموز، ۴۵۱ مدرسه زیر نظر آموزش و پرورش بروجرد فعالیت دارند.

وی، تصریح کرد: شورای آموزش و پرورش نقش بسزایی در راستای پیشبرد اهداف آموزشی و فرهنگی و تحول سند بنیادین ایفا می کند.

مدیر آموزش و پرورش بروجرد با بیان اینکه شورای آموزش و پرورش نقش کلیدی در ارتقاء فرهنگ جامعه دارد، ادامه داد: در حال حاضر عمده چالش های پیشروی آموزش و پرورش بروجرد کمبود نیروی انسانی و منابع مالی است.

مهرافزون، خاطر نشان کرد: همچنین در زمینه نیروی خدماتی، تجهیزات و حمل و نقل نیز با کمبود مواجه هستیم به طوری که در حال حاضر به حدود ۱۳۰ نیروی خدماتی نیاز داریم.

وی با اشاره به مشکلات سیستم گرمایشی در سطح مدارس بروجرد گفت: در حال حاضر ۶۰ درصد مدارس بروجرد فرسوده هستند و در اکثر این مراکز به بازسازی و بهسازی نیاز است اما متاسفانه نوسازی تعطیل است.

مدیر آموزش و پرورش بروجرد، گفت: شورای آموزش و پرورش ظرفیتی بزرگ است که همه وظیفه داریم برای پیشرفت شهر از این پتانسیل نهایت استفاده را ببریم.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار:25بهمن1397 ، کدخبر: 4542204: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین