پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۳۸۸۴
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۰
مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با اشاره به وجود ۱۵۸ پروژه نیمه تمام آموزشی در استان، گفت: تکمیل پروژه‌های آموزشی کردستان نیازمند 130 میلیارد تومان است.

شعار سال: رشید قربانی، امروز در نشست شورای پشتیبانی سواد آموزی استان که در سالن جلسات شهدای گمنام استانداری برگزار شد، گزارشی از استقرار نظام آموزشی 3-3-6 که از سال های گذشته آغاز شده و امسال با استقرار پایه دوازدهم تکمیل می شود ارائه کرد و با اشاره به افزایش دانش آموزان در دوره متوسطه دوم گفت: در این خصوص نیاز به تامین فضا، تجهیزات و نیروی انسانی هستیم.

وی همچنین گزارشی از وضعیت پروژه‌های در دست احداث و اعتبارات اختصاص یافته برای تکمیل پروژه‌ها و تجهیزات مدارس به ویژه تجهیزات هنرستانی ارائه کرد و افزود:۱۵۸پروژه نیمه تمام آموزشی در استان وجود دارد که تکمیل آنها نیازمند 130 میلیارد تومان است.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان عنوان کرد: هر سال حدود۳۰تا۴۰میلیارد تومان برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام آموزشی اختصاص پیدا کرده است.

وی ادامه داد: از تعداد کل پروژه های نیمه تمام استان۶۶پروژه ملی و۹۲پروژه هم استانی و مشارکتی هستند.

قربانی خاطرنشان کرد: 2700 ساختمان آموزشی در استان وجود دارد که از این تعداد۹۰۰واحد وضعیت مطلوبی داشته اما مابقی نیازمند مقاوم سازی هستند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: یکی از برنامه های استان بهره گیری از مشارکت خیران در راستای تکمیل و تحویل فضاهای آموزشی است.

در ادامه این نشست سرپرست معاونت سواد آموزی استان نیز گزارشی از وضعیت سواد در گروه های سنی مختلف و عملکرد سواد آموزی استان در سال 96 ارائه کرد و گفت: مهمترین اولویت این معاونت پوشش دوره سواد آموزی و راه‌اندازی مراکز یادگیری محلی در استان است.

صدیقه عبداللهی هم چنین به تشریح سیاست‌ها و برنامه‌های معاونت سوادآموزی در سال 97 پرداخت و تصریح کرد: برای تحقق اهداف و برنامه‌های پیش‌بینی شده نیازمند همکاری و مشارکت اعضای شورای پشتیبانی در استان هستیم تا با همکاری همه بخش‌ها بی‌سوادی در سطح استان ریشه کن شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ 3 مرداد 97، کد مطلب: 97050301837: www.isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین