پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۳۳۶۰۶
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۵
عضو هیئت رییسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با انتقاد از کمبود و فرسودگی تجهیزات هنرستان‌ها، اعلام کرد: تجهیزات برخی هنرستان‌ها متعلق به دوره جنگ جهانی دوم است.

شعار سال: علیرضا سلیمی درباره وضعیت تجهیزات هنرستان‌ها در کشور، گفت:استفاده از تجهیزات فرسوده، قدیمی و همسو نبودن این تجهیزات با متدهای روز بطور حتم تاثیر منفی بر کیفیت آموزش در هنرستان‌ها می‌گذارد.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یکی از مشکلات اساسی هنرستان‌ها قدیمی بودن و عدم به‌روز بودن تجهیزات آنها است، تصریح کرد: فقدان تجهیزات لازم برای عملیاتی کردن آموزش در هنرستان‌ها نیز بر مشکلات آموزش مهارتی تاثیر می‌گذارد.

سلیمی افزود: برخی از هنرستان‌ها برای خرید تجهیزات با مشکلات عدیده‌ای روبرو هستندزیرا زمانی که ابزارها و تجهیزات لازم برای تدریس معلمان مهیا نباشد، مسلم است که نمی‌توانند در حیطه تدریس‌های کارگاهی و مهارتی کارآیی لازم را داشته باشند.

وی ادامه داد: دولت باید طبق الزامات قانونی، لایحه بودجه به مجلس شورای اسلامی ارائه می‌کرد؛ زمانی که در برنامه ششم حکم شده که باید دانش آموزان به سمت مهارت‌یابی حرکت کنند، باید بودجه لازم پیش‌بینی می‌شد تا بتوان به این سمت حرکت کرد.

عضو هیئت رییسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه تجهیزات برخی هنرستان‌ها متعلق به زمان جنگ جهانی دوم است، یادآورشد: استفاده از ابزارهای قدیمی در هنرستان‌ها مانع شکوفایی استعداد علمی دانش آموزان در هنرستان‌ها می‌شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خانه ملت، تاریخ 19 خرداد 97، کد مطلب: 386977: www.icana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین