پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۶۸۲۳
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۵
همزمان با دهه مبارک فجر با حضور استاندار خوزستان، در مراسمی 107 پروژه آموزشی، ورزشی و پرورشی به بهره‌برداری رسید.
شعار سال : همزمان با دهه مبارک فجر با حضور استاندار خوزستان، در مراسمی 107 پروژه آموزشی، ورزشی و پرورشی به بهره‌برداری رسید.
به مناسبت دهه مبارک فجر امروز یکشنبه 14 بهمن ماه با حضور غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در مراسمی 107 پروژه آموزشی، ورزشی و پرورشی در خوزستان شامل 380 کلاس درس به بهره‌برداری رسید.

استاندار خوزستان در این مراسم اظهار کرد: خدا را شاکریم که در حوزه آموزش و پرورش موفق شدیم زیرساخت‌های بهتری برای دانش آموزان فراهم کنیم؛ در سال جاری حدودا ۱۰۲۸ کلاس به بهره‌ برداری می‌رسد و امیدوارم در راستای عدالت حرکت کنیم و به مناطق روستایی، عشایری و کمتر برخوردار خدمات بهتری ارائه دهیم.

شریعتی افزود: بودجه نوسازی مدارس را ظرف سه سال گذشته از ۷۶ میلیارد تومان در سال ۹۵ به ۱۴۳ میلیارد تومان در سال ۹۶ و ۱۷۶ میلیارد تومان در سال ۹۷ رساندیم همچنین ۲۰ میلیارد تومان هم از بند(ز) برای خرید تجهیزات اختصاص دادیم که جمعا حدود ۲۰۰ میلیارد تومان می‌شود.

نماینده عالی دولت در خوزستان تصریح کرد: خیرین و نیکوکاران همیشه راهگشای ما هستند و در تنگناهای مالی به کمک ما می آیند و از آنها بابت مشارکت در این کار بزرگ قدردانی و سپاسگزاری می کنم.

 شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا،تاریخ انتشار:14بهمن 1397،کد خبر:808189،www.borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین