پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۱۲۰۴
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۵
سرپرست معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش لرستان از اجرای طرح پایش استانی مدارس با هدف توزیع عادلانه امکانات و تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی خبر داد.

شعار سال: خیراله خیرایی با اشاره به ضرورت توسعه عدالت آموزشی بین مدارس افزود : یکی از مسائلی که بر کیفیت آموزشی مدارس تاثیر می گذارد ؛ امکانات و تجهیزات مناسب آموزشی و کمک آموزشی است.

وی تفکیک مدارس به برخوردار، نیمه برخوردار و محروم از جمله چالش های آموزش و پرورش برشمرد و افزود : گرچه آموزش و پرورش با تنگناها و محدودیت های اعتباری مواجه است و به تنهایی قادر به تامین نیازهای مدارس نیست ، اما باید تلاش شود با پایش مدارس و توزیع عادلانه امکانات و تجهیزات بین آنها بستر مناسب را برای پرداختن به فرایند آموزش و کیفیت بخشی به آموزش و پرورش فراهم کرد.

خیرایی تصریح کرد: با ساماندهی و پایش مدارس می توان بین امکانات و تجهیزات مدارس تعادل ایجاد کرد و شرایط حداقلی را برای کلیه مدارس فراهم کرد تا بتواند با طیب خاطرو بدون دغدغه به اجرای سیاست ها و برنامه های تعلیم و تربیت مبادرت کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین، تاریخ 14 آبان 96 ، کد مطلب: 724289: www.khabaronline.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین