پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 01
کد خبر: ۷۷۲۳۶
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش از ارسال تجهیزات آموزشی به ارزش ۱۰۰ میلیارد تومان به مدارس سراسر کشور خبرداد.

شعار سال: علی زرافشان در نشست مشترک اعضای شورای معاونین و مدیران کل آموزش و پرورش استان‌ها در ساختمان شهید رجایی این وزارتخانه اظهار کرد: براساس گزارش استان‌ها کمیته‌های استقبال از مهر ماه تشکیل و طبق روال سال‌های قبل تمهیدات لازم جهت بازگشایی مدارس پیش‌بینی شده است.

وی افزود: موضوع استقرار پایه یازدهم یکی از مسائل مهم سال تحصیلی جدید است و خوشبختانه محتوای آموزشی، تجهیزات و نیروی انسانی مورد نیاز برای استقرار پایه یازدهم با کیفیت بالا مهیا شده است.کلید استقرار با کیفیت پایه یازدهم توجه به آموزش معلمان بوده که این برنامه در حال انجام است.

زرافشان با اشاره به موضوع هدایت تحصیلی تصریح کرد: خوشبختانه با برنامه‌ریزی‌هایی که صورت گرفته، امسال مشکلات سال قبل را نداشتیم و از توزیع متوازن نیز فاصله‌ای نگرفته‌ایم.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش‌وپرورش عنوان کرد: پوشش تحصیلی در شاخه فنی و حرفه‌ای و کاردانش 36 درصد است که فاصله چندانی با آنچه در برنامه ششم مشخص شده است ندارد.

وی افزود: بیش از 100 میلیارد تومان تجهیزات آموزشی با هدف تجهیز مدارس خریداری شده که جهت توزیع در مدارس به زودی به استان‌ها ارسال می‌‌شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تابناک، تاریخ انتشار: 6 شهریور 1396، کد خبر: ۷۱۷۲۱۳،www.fardanews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین