پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۸۵۶۱
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۱
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی با اشاره به آماده‌سازی 10 هزار و 500 واحد آموزشی استان با 17 میلیارد ریال اعتبار پروژه مهر گفت: هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی جدید 348 کلاس درس در قالب 63 پروژه در سطح استان با 250 میلیارد ریال افتتاح می‌شود.

شعار سال: قاسمعلی خدابنده اظهار داشت: در راستای اجرای پروژه مهر، همه فرآیند و فعالیت‌های لازم برای بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید انجام‌شده است و درب تمامی مدارس استان با آمادگی کامل به لحاظ فضا، تجهیزات، امکانات و نیروی انسانی به روی دانش آموزان گشوده می‌شود.

وی بابیان این‌که همه‌ساله اعتباراتی به‌منظور تعمیر، تجهیز و رنگ‌آمیزی مدارس به ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها، مناطق و نواحی خراسان رضوی پرداخت می‌شود یادآور شد: به‌منظور اجرای پروژه مهر امسال در سطح خراسان رضوی 17 میلیارد ریال اعتبار برای 10 هزار و 500 واحد آموزشی پرداخت‌شده است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی با ناچیز خواندن اعتبار اختصاص‌یافته به پروژه مهر امسال در استان خاطرنشان کرد: خوشبختانه اداره کل نوسازی در خصوص تجهیز امکانات و تعمیر مدارس درزمینهٔ ایزوگام، قیر، سیستم‌های متمرکز گرمایشی و سرمایشی اقدامات و فعالیت‌های خوبی در راستای آماده کردن مدارس برای اول مهرماه انجام داده است.

وی ادامه داد: با همکاری اداره کل نوسازی مدارس استان هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی جدید 63 پروژه با قریب 348 کلاس درس و بااعتبار 250 میلیارد ریال افتتاح می‌شود.

خدابنده بابیان این‌که ساماندهی نیروی انسانی ازجمله فعالیت‌هایی است که در قالب پروژه مهر و شروع سال تحصیلی در سطح استان انجام می‌شود ابراز داشت: با انجام فرآیندهای نقل‌وانتقال همکاران حدود 40 درصد همکاران متقاضی نقل‌وانتقال بودند که با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده با تقاضای آن‌ها موافق شده است.

وی شعار آموزش و پرورش استان در سال تحصیلی جدید را برنامه محوری بر مبنای تحقق کیفیت و عدالت آموزشی اعلام کرد و افزود: در این راستا عدالت و کیفیت آموزشی در بُعد فضاهای آموزشی و هم در بُعد نیروی انسانی موردتوجه قرارگرفته و برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه‌ها انجام‌شده است و امیدواریم با آغاز سال تحصیلی جدید هیچ کلاسی بدون دبیر و هیچ دبیری بدون کلاس، هیچ دانش‌آموزی در بیرون از مدرسه نماند و همه مدارس در روز اول مهر با برنامه کامل کار تعلیم و تربیت دانش آموزان را شروع می‌کنند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان با اشاره به این‌که با پیش‌بینی‌های انجام‌شده از سال گذشته و ثبت‌نام‌هایی که تاکنون انجام‌شده جمعیت دانش‌آموزی استان یک‌میلیون 130 هزار دانش‌آموز است اظهار داشت: این آمار ثابت نیست و ممکن است با توجه به مهاجرپذیری بودن استان به‌ویژه شهر مشهد این آمار افزایش یابد.

وی بابیان این‌که در نخستین روز آغاز سال تحصیلی برنامه‌های ویژه‌ای در مدارس استان خراسان رضوی برگزار خواهد شد گفت: شروع سال تحصیلی در شهر مقدس مشهد دریکی از مدارس این شهر با حضور مسئولان استانی و پخش مستقیم از صداوسیما برگزار می‌شود.

خدابنده همچنین از نواختن چهار زنگ هم‌زمان با نخستین روز بازگشایی مدارس در سطح استان خبر داد و یادآور شد: در ابتدای سال تحصیلی علاوه بر نواختن زنگ مهر، زنگ ایثار به مناسبت هفته دفاع مقدس، زنگ امربه‌معروف و نهی از منکر به جهت هم‌زمانی با دهه اول محرم و زنگ نماز در تمامی مدارس به صدا درخواهد آمد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس(استان خراسان رضوی)، تاریخ 14 شهریور 96، کد مطلب: 13960613002018: www.razavi.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین