پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۱۹۶۹
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۹
مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: اولویت وزارت آموزش و پرورش در تدوین سند تحول نظام آموزشی اولویت دادن برنامه های تربیتی به نسبت موضوع آموزش است.

شعار سال: علی بیرانوند روز شنبه در مراسم اغاز سال تحصیلی ۹۷ - ۹۶ اظهار داشت: شش شاخص تربیتی در این سند مورد توجه قرار گرفته است تا بتوانیم آینده سازان این نظام الهی را بیش از پیش برای سکانداری این انقلاب آماده کنیم.

وی افزود: هجمه دشمنان برای فاصله انداختن میان نسل های سوم و چهارم انقلاب با آرمان های امام و شهدا امروزه آنقدر زیاد و متنوع است که عزم جدی مسئولان برای مقابله با آن ها را می طلبد.

مدیرکل اموزش و پرورش ایلام تاکید کرد: در این زمینه تنها نباید به تقویت برنامه های آموزشی دانش آموزان اکتفا کرد و باید تربیت دینی و اسلامی و تقویت بنیه اعتقادی آنان را برای مصون نگه دادن آنها در برابر تبلیغات مسموم و فریبنده دشمنان در دستور کار قرار داد.

بیرانوند افزود: استفاده از روش های نوین و جذاب در این عرصه بسیار تعیین کننده است و برای مقابله با توطئه های دشمنان باید خود را مجهز به تجهیزات نوین که مورد علاقه نسل جوان و نوجوان است، بکنیم.

وی اضافه کرد: امیدواریم در سال تحصیلی جدید شاهد موفقیت هرچه بیشتر دانش آموزان استان ایلام در حوزه های مختلف باشیم و از نظر علمی نیز بتوانیم با تربیت افراد نخبه آنان را در رسیده به اهداف بلند خود که همانا سربلند ایران اسلامی است، رهنمون کنیم.

سال تحصیلی ۹۷ - ۹۶ در استان ایلام شنبه آغاز شد و حدود ۱۰۰ هزار دانش آموز در ۱۳۰۰ فضای آموزشی مشغول فراگیری علوم مختلف شدند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 1 مهر 96، کد مطلب: 4095185 ، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین