پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۷۳۸۱۸
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۰
وزارت آموزش و پرورش به دلیل نوع تخصص و تربیتی که بر عهده دارد از اهمیت خاصی برخوردار بوده و گمانه زنی های متفاوتی در خصوص سکاندار این وزارت خانه تاکنون مطرح شده است.

شعار سال : از روزهای ابتدایی موفقیت حسن روحانی برای دور دوم ریاست جمهوری در اردیبهشت ماه سال 96 گمانه زنی های جریانات سیاسی و خبری برای افراد حاضر در کابینه دولت آغاز شد.

روز گذشته و پس از مراسم تحلیف حسن روحانی به عنوان رییس جمهور دوازدهم جمهوری اسلامی ایران اسحاق جهانگیری معاون اول وی اعلام کرد که طی روزهای آتی وزرای پیشنهادی به مجلس معرفی خواهند شد.

در این میان وزارت آموزش و پرورش به دلیل نوع تخصص و تربیتی که بر عهده دارد از اهمیت خاصی برخوردار بوده و گمانه زنی های متفاوتی در خصوص سکاندار این وزارت خانه تاکنون مطرح شده است.

»علی زرافشان» که اکنون معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش است، در چند روز گذشته به یکی از افراد و گزینه‌های اصلی تصدی پست وزارت آموزش و پرورش تبدیل شده بود و محتمل شدن حضور او در دولت دوازدهم از آنجایی قوت گرفت که جواد اطاعت نام او را به عنوان گزینه اصلی وزارت در آموزش و پرورش به میان آورد.

اما شنیده ها حاکی از این است که نام زرافشان برای حضور در کابینه دوازدهم کمرنگ شده و گزینه های جدی تری جای وی را گرفته اند که از جمله آن میتوان به فاطمه سعیدی؛ جواد اطاعت از طیف اصلاحات، حسین مقصودی از طیف اصولگرایان معتدل، صالحی امیری وزیر فعلی فرهنگ و ارشاد و روح الله عالمی از طیف اصولگرایان اشاره کرد.

با توجه به روزهای پیش رو باید دید که رییس جمهور منتخب چه کسی را برای سکانداری در عرصه تعلیم و تربیت دانش آموزان ایران اسلامی معرفی خواهد کرد!


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه اطلاع رسانی دانا ، تاریخ انتشار 15 مرداد 96، کدمطلب:1165414 ، www.dana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین