پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۳۹۴۰۵۷
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۹
آنچه که ما بر اساس استانداردها از نقشه راه می فهمیم ، نقشه راه باید قبل از سند راهبردی و طرح جامع تهیه شود و یا اینکه بعد از تهیه طرح جامع و راهبردی، برای افق گشایی های اتی مورد استفاده قرار گیرد. نقشه راه برای اجرای سند تحول نظام آموزشی، قاعدتا نمی تواند معنای خاصی داشته باشد. البته اگر آقایان سهمیه ای از ما بهتر متوجه می شوند، ما را ارشاد کنند تا اندکی در راستای تامین هرچه بیشتر منافع ملی، هدایت شویم( اف بر این هرزه کاری های منجر به هدر دهی توان و توانمندی ملی . اف بر انتصابات حرام محفلی و کیلویی). خبر می رسد که اعضای شورای‌عالی انقلاب فرهنگی مقرر کردند نقشه راهی برای عملیاتی شدن هر چه بهتر نظام‌های موجود در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تدوین و برای تصویب به شورای‌عالی انقلاب فرهنگی ارائه کنند.

شعارسال: در جلسه شورای‌عالی انقلاب فرهنگی که عصر روز سه‌شنبه به ریاست رئیس جمهور برگزار شد، وزیر آموزش و پرورش از عملکرد این وزارتخانه در خصوص روند اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش گزارشی ارائه کرد که از سوی اعضای شورا مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد نقشه راهی برای عملیاتی شدن هر چه بهتر نظام‌های موجود در این سند تدوین و برای تصویب به شورای‌عالی انقلاب فرهنگی ارائه شود.

آموزش و پرورش مامور تهیه نقشه راه اجرای سند تحول نظام آموزشی شد + مگر سند تحول نظام آموزشی خودش نوعی نقشه راه و برنامه راهبردی نیست؟

در این جلسه آیین‌نامه شورای ارزشیابی هنرمندان هنر‌های سنتی، صنایع دستی و میراث‌داران تمدنی نیز بررسی و به تصویب اعضای رسید. بر اساس این مصوبه هنرمندان هنر‌های سنتی و صنایع دستی بر اساس شاخص‌های تعیین شده ارزیابی و صاحب رتبه و درجه خواهند شد.

در جلسه امروز شورای‌عالی انقلاب فرهنگی همچنین اعضای حقیقی و حقوقی هئیت مرکزی جذب دانشگاه فرهنگیان تعیین شدند که به موجب آن از این پس تمام اعضای هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان و تربیت معلم در این هیئت مرکزی جذب، تعیین خواهند شد.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: 8اسفند1402، کدخبر: 1453173، www.ilna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین