پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۳۷۲۰
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۵
مدیرکل نوسازی مدارس خراسان‌شمالی از تخصیص اعتبار ۱۴۷ میلیارد تومانی برای نوسازی مدارس استان خبرداد و گفت: مقدمات تخصیص اعتبار به مبلغ ۴۲ میلیارد تومان دیگر نیز برای سال ۹۶ فراهم شده که به زودی به اداره‌کل نوسازی مدارس خراسان‌شمالی ابلاغ می‌شود.

شعار سال: ابوالقاسم بابایی اظهار داشت: پس از سفر مقام‌معظم رهبری به خراسان شمالی٬ اعتبارات خوبی در زمینه آموزش و پرورش و زیرساخت های مربوط به آن و فضاهای آموزشی، فرهنگی و ورزشی جذب شد.

وی افزود: علی‌رغم اینکه بعد از سفر‌مقام معظم رهبری٬ در چهار منبع اعتباری شامل ردیف سفر، تعهدات وزارتخانه، تعهدات استان و تعهدات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) بالغ بر 119 میلیارد تومان اعتبار مصوب شد٬ لیکن در حال حاضر قریب به 147 میلیارد تومان تخصیص اعتبار و هزینه داشتیم.

مدیرکل نوسازی مدارس خراسان شمالی تصریح کرد: مقدمات تخصیص اعتبار به مبلغ 42 میلیارد تومان دیگر نیز برای سال 96 فراهم شده است که به زودی به اداره کل نوسازی مدارس خراسان شمالی ابلاغ خواهد شد.

وی در ارتباط با برکات سفر رهبری به خراسان شمالی اظهار داشت: احداث هفت باب خوابگاه آموزشی در مناطق و مدارس شبانه روزی، احداث مدارس به ویژه در مناطق محروم، احداث فضاهای ورزشی شامل سالن‌های ورزشی دانش آموزی و سالن ورزشی استاندارد در مرکز استان، احداث مجتمع شبانه‌روزی استثنایی در مرکز استان، شروع عملیات اردوگاه شهید چمران بجنورد و تخریب و بازسازی مدارس٬ از مهم‌ترین برکات سفر پرخیر و برکت مقام معظم رهبری به خراسان شمالی بوده است.

بابایی ادامه داد: اداره کل نوسازی مدارس به عنوان بازوی اجرایی در آموزش و پرورش٬ علاوه بر عملیاتی کردن پروژه‌ها سبب بالا رفتن شاخص‌های آموزشی در آموزش و پرورش است.

مدیرکل نوسازی مدارس خراسان شمالی یادآور شد: به همت و اعتبار سفر تاریخی و پربرکت مقام معظم رهبری خراسان شمالی٬ نسبت مدارس تخریبی به کل مدارس کمتر از 13 درصد است که امید است با اجرایی شدن پروژه‌ها این رقم به کمتر از 10 درصد برسد.

بابایی در پایان اضافه کرد: ایجاد فضاهای ورزشی نظیر احداث سالن‌های ورزشی و استخرهای آموزشی دانش آموزان در شهرستان‌ها باعث شده که شاخص خراسان‌شمالی در این خصوص از میانگین کشوری بالاتر باشد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 10 مهر 96، کد مطلب: 1534320: www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین