پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۹۶۱۵
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۱
مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان ایلام گفت: 418 میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز و نوسازی مدارس استان ایلام نیاز است.

شعار سالسعید هژبری اظهار داشت: 213 کلاس درس در استان ایلام هوشمند بوده که این تعداد، معادل 22 درصد فضاهای آموزشی است.

وی با تاکید بر اینکه همه موضوع‌ها در نوسازی مدارس تابع تحقق اعتبارات و نیز کمک خیرین است، افزود: با توجه به جهاد همکاران ما در نوسازی و نیز خیرین در سال‌های اخیر، جهادی در این عرصه صورت گرفته است اما با وجود این تلاش و جهاد، هنوز نیازهای فراوانی وجود دارد که نشان از گستردگی حوزه آموزش و پرورش است.

هژبری درباره گستردگی آموزش و پروش تاکید کرد: آموزش و پرورش در همه روستاها و شهرها حضور دارد و در استان، فقط یکهزار و 230 ساختمان به آن متعلق است که این تعداد، گستردگی دستگاه را نشان می‌دهد و قطعا هر دستگاهی کلان‌تر باشد، حوزه نیازهای آن نیز گسترده تر است و نیاز به تلاش بیشتری دارد.

این مسؤول درباره نیازهای آموزش و پرورش گفت: 86 فضای تخریبی (نیازمند بازسازی)، 89 فضای نیازمند مقام سازی، 42 فضای آموزشی جدید (به دلیل توسعه شهرها) و یکهزار و 971 کلاس درس نیازمند به تجهیز سیستم حرارت مرکزی استاندارد از جمله نیازهای ما در استان هستند.

هژبری ادامه داد: در حوزه سالن‌های ورزشی نیز نیازها بسیار بالاست و حداقل در استان در هر شهرستانی یک استخر آموزشی جزء سرفصل دروس آموزشی است.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان ایلام گفت: در مجموع 418 میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز و نوسازی مدارس استان ایلام نیاز است، بنابراین اگر سالی 41 میلیارد تومان به رفع نیازهای آموزش و پرورش اختصاص یابد در طول 10 سال امکان فائق آمدن بر مشکلات وجود دارد؛ البته آن زمان مدارس ساخته شده نیز دوباره باید تعمیر شوند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار 20 شهریور 96، کدمطلب:۱۳۹۶۰۶۲۰۰۰۰۴۲۲ ، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین