پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۹۷۳۰
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۲
مدیرکل استاندارد ایلام گفت: ۶۸ پروانه کاربرد علامت استاندارد مصالح ساختمانی در ایلام صادر شده است.

شعار سال: مهناز همتی اظهار داشت: در حال حاضر واحد های تولیدی صنایع ساختمانی تحت پوشش این اداره کل در استان موفق به دریافت ۶۸ پروانه کاربرد علامت استاندارد ملی ایران برای محصولات تولیدی خود شده اند.

وی اعلام کرد: این پروانه ها برای فرآورده هایی از جمله بتن آماده، بلوک پلی استایرن، سنگدانه ریز و درشت مورد مصرف در بتن، موزاییک، گچ ساختمانی، پنل رسی باربر و غیر باربر، سیمان پرتلند،آجررسی ولوله پلی اتیلن صادر شده است.

مدیرکل استاندارد ایلام گفت: با تصویب شورای فنی استان ایلام کلیه پیمانکاران طرح های مهم و عمده و نیز پروژه های ملی ملزم به استفاده از مواد و مصالح ساختمانی استاندارد می شوند.

همتی افزود: استفاده از مصالح ساختمانی دارای نشان استاندارد و کد رهگیری ده رقمی معتبر، در ساختمان سازی الزامیست و علامت استاندارد حک شده بر روی مصالح و فرآورده های تولیدی با توجه به امکان جعل توسط متخلفین، به منزله اعتبار علامت استاندارد نیستلذا نشان استاندارد ترکیبی از علامت استاندارد و کد رهگیری ده رقمی استاندارد است.

وی اعلام کرد: مالکین و ناظرین به منظور اعتبارسنجی و اطمینان از اصالت علامت استاندارد حک شده بر روی کالاها، از طریق ارسال کد رهگیری ده رقمی استاندارد به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ اقدام و اطلاعات مربوط به آن فرآورده را اخذ کنند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 29آذر 96، کدمطلب:4177845، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین