پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۱۴۰۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۲
مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام گفت: به کلیه مدارس غیر انتفاعی استان اعلام شده که به منظور جلوگیری از بروز خطر احتمالی تمامی بخاری های غیر استاندارد را از مدارس جمع آوری کنند.
شعار سال: مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام گفت: به کلیه مدارس غیر انتفاعی استان اعلام شده که به منظور جلوگیری از بروز خطر احتمالی تمامی بخاری های غیر استاندارد را از مدارس جمع آوری کنند.

محمدرضا حیدری با مسئولان وموسسان مدارس غیرانتفاعی را مکلف به بهینه سازی سیستم گرمایشی اعلام کرد و افزود: مسئولیت سیستم گرمایشی مدارس غیر انتفاعی و سایر استانداردهای آموزشی و خطرات احتمالی آن به عهده مدیر مدرسه و نظارت بر حسن اجرای آن نیز بر عهده ادارات آموزش و پرورش است.

وی همچنین در خصوص تامین سیستم گرمایشی مدارس دولتی گفت: مدارس مناطقی از استان که از سیستم گاز کشی برخوردار نبوده (مدارس فرسوده) با استفاده از بخاریهای کاربراتوری استاندارد گرم می شوند.

وی مسئولیت این دستگاه را تامین سیستم گرمایشی مدارس دولتی، استحکام بنا، معماری و فنی ساختمان عنوان کرد براساس تفاهم فی مابین گفت: تاییدیه استحکام بنای مدارس غیر دولتی به عهده کانون کارشناسان رسمی دادگستری است.

به گفته وی، همچنین به کلیه مدارس غیر دولتی اعلام شده که استفاده از وسایل غیر استاندارد نظیر دیوار پوش، موکت، فرشینه، آترا، بخاری برقی غیر استاندارد و سایر وسایل خطر آفرین در این مدارس غیر قانونی بوده و هرگونه مسئولیت استفاده از این وسایل به عهده موسس مدارس غیر انتفاعی است.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام با ذکر اینکه اکنون سامانه گرمایشی یک هزار و 856کلاس درس این استان به استانداردسازی نیاز دارد افزود: از مجموع حدود شش هزار کلاس درس این استان این تعداد کلاس نیازمند اصلاح و استاندارسازی سیستم گرمایشی هستند.

وی ادامه داد: برای استاندار سازی سیستم گرمایشی این مدارس در مجموع۳۲۰میلیارد ریال اعتبار نیاز است تا کل این سیستم اصلاح شود.

94 هزار دانش آموز در استان ایلام در حدود یک هزار و 300 واحد آموزشی به تحصیل اشتغال دارند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی، تاریخ انتشار: 19 دی 1397، کدخبر: 83164345 ، www.irna.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
0
0
امیدوارم این اعتبارات صرف نوسازی مدارس بشه تا دانش آموزان دچار حادثه نشن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین