پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۳۰۴۲
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۴
استاندار بوشهر گفت: آموزش و پرورش استان بوشهر اجازه ندارد در کلاس‌های فرسوده و تخریبی کلاس درس دایر کند و اداره کل نوسازی مدارس هم باید نسبت به بازسازی مدارس تخریبی اقدام کند.

شعار سال: عبدالکریم گراوند در نشست شورای آموزش و پرورش استان بوشهر با تاکید بر ارائه گزارش از میزان وصول و محل هزینه پرداختی شهرداری‌های استان بوشهر به آموزش و پرورش اظهار داشت: شهرداری‌ها باید اعتبارات وصولی از محل عوارض به شهرداری‌ها به موقع تخصیص و پرداخت کنند تا مشکلات این بخش مهم جامعه برطرف شود.

استاندار بوشهر عملکرد ضعیف مسئولان ذیربط در پرداخت وصولی‌های آموزش‌ و پرورش را غیرقابل پذیرش دانست و تاکید کرد: با پرداخت به موقع وصولی‌های آموزش و پرورش و تقویت پیوند بین مدرسه و خانه ضمن حل مشکلات شاهد موفقیت‌های بیش از پیش دانش آموزان هستیم.

گراوند با تاکید بر رقابت سالم باید بین همه مناطق آموزش و پرورش استان بوشهر در جذب اعتبارات و موفقیت دانش آموزان افزود: در این نشست‌ها باید مسائل بعد از کار کارشناسی مورد بررسی و تصمیم‌گیری قرار گیرد. وی با تاکید بر حمایت شهردارها از برنامه و طرح‌های آموزش و پرورش افزود: پرداختی شهرداری‌ها به آموزش و پرورش استان بوشهر 170 درصد امسال نسبت به سال‌های قبل افزایش بافته است که نشان از حمایت شهرداری‌ها از آموزش و پرورش است.

استاندار بوشهر با تاکید بر تشکیل کارگروه تخصصی برای بررسی وضعیت پرداختی‌های شهرداری‌ها افزود: باید مشکلات پرداختی شهرداری‌ها در این کارگروه در گفت‌وگو بررسی و رفع شود .

گراوند با تاکید بر این نکته که همه دستگاه‌های اداری و اجرایی استان بوشهر مسائل را باید در بین خود حل کنند تا حل و فصل این مسائل به دیگر قوا کشیده نشودگفت: مسائل و گره‌هایی که وجود دارد را باید حل کنیم تا شاهد دستیابی به موفقیت باشیم.

وی با تاکید بر نظارت اداره کل نوسازی مدارس برای شناسایی مدارس تخریبی و فرسوده اظهار داشت: پذیرفتنی نیست که دانش‌آموزان در کلاس تخریب و فرسوده تحصیل کند.

وی تاکید کرد: آموزش و پرورش استان بوشهر اجازه ندارد در کلاس‌های فرسوده و تخریبی کلاس درس دایر کند و اداره کل نوسازی مدارس هم باید نسبت به بازسازی مدارس تخریبی اقدام کند.

استاندار بوشهر با اشاره به تعطیلی مدارس در برخی مناطق استان با ابری شدن آسمان افزود: نباید اجازه داد که دانش‌آموز در چنین کلاس‌هایی که جان آنها را تهدید می‌کند تحصیل کنند. گراوند با بیان اینکه آموزش و پرورش استان بوشهر اجازه تحصیل دانش‌آموزان در مدرسه تخریبی ندارد خاطر نشان کرد:مدارسی که قابلیت لازم برای تحصیل دانش‌آموزان ندارد باید شناسایی و اقدامات لازم برای نوسازی مدارس انجام شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 24 دی 97، کد مطلب: 1922703، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین