پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۷۶۵۳
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۶
مدیر کل نوسازی مدارس استان همدان با بیان اینکه 263 کلاس درس در همدان با اعتبار یک میلیارد و 400 میلیون تومان مجهز به سیستم گرمایشی شدند، گفت: تا دو سال آینده تمام مدارس استانداردسازی گرمایشی می‌شوند.

شعارسال: فرزاد تیموری شامگاه سه‌شنبه در مراسم افتتاح پروژه نمازخانه شهیدان تیموری در مدرسه رسالت اظهار کرد: ابتدا قرار بود این نمازخانه در مجاورت مدرسه امام خمینی (ره) ساخته شود اما به دلیل مشکلات میراثی در این مکان ساخته شد.

وی با بیان اینکه مساحت این پروژه 85 متر مربع است و عملیات اجرایی آن سال گذشته آغاز شد، گفت: امروز شاهد بهره‌برداری از این پروژه با هزینه 75 میلیون تومان هستیم.

مدیرکل نوسازی مدارس استان همدان با اشاره به اینکه این نمازخانه با پس‌انداز مادرم و با فروش ملکی توسط او ایجاد شده است، افزود: بارها از من در مورد ساخت و بهره‌برداری مدارس خیرساز می‌شنید و مایل بود که روزی او نیز اقدامی در این زمینه انجام دهد.

وی در مراسم افتتاح سیستم گرمایشی دبیرستان شهید کورچی نیز اظهار کرد: یکی از معضلات اصلی مدارس، سیستم گرمایشی بود که حل مشکل با به کارگیری بودجه ملی در دستور کار قرار گرفت.

تیموری با بیان اینکه این اقدام جدی پیش رفت و در سه سال اخیر بیشترین عملکرد را در اصلاح سیستم گرمایشی مدارس داشته‌ایم، گفت: برای این امر بودجه ملی در نظر گرفته شده و 100 درصد نیز تخصیص یافته است.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته 10 میلیارد تومان برای سیستم گرمایشی در نظر گرفته شد که تمام این مبلغ تخصیص یافت، افزود: امسال 70 درصد مدارس استان به شوفاژ و پکیج، 28 درصد به بخاری دودکش‌دار استاندارد تجهیز شده است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان همدان با بیان اینکه از مجموع دو درصد بخاری نفتی کاربراتوری باقی‌مانده، بخشی جمع‌آوری شده و نیم درصد آن باقی مانده که تا قبل از آبان ماه تبدیل به بخاری گازسوز می‌شوند، خاطرنشان کرد: از محل اعتبارات سیستم گرمایشی دو هزار و 800 بخاری گازی هرمتیک تهیه شده و امروز سیستم گرمایشی مدرسه شهید کورچی به نیابت از 40 مدرسه ناحیه یک و دو آموزش و پرورش افتتاح شد.

وی با اشاره به اینکه 40 مدرسه شامل 263 کلاس درس است که با اعتبار یک میلیارد و 400 میلیون تومان مجهز به سیستم گرمایشی شده‌اند، افزود: کار همچنان ادامه دارد و تا دو سال آینده تمام مدارس استانداردسازی گرمایشی می‌شوند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 8 شهریور 96، کدمطلب: ۱۳۹۶۰۶۰۸۰۰۰۰۷۰، www. farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین